معاون پارلمانی رئیس جمهور:

نمایندگان مجلس متعهد و دلسوز باشند، مسائل کشور حل می‌شود

حسینی گفت: نمایندگان مجلس اگر متعهد، متخصص و دلسوز باشند، با همگرایی دولت در صدد رفع مشکلات کشور برمی‌آیند و قطعا مسائل کشور به نفع مردم حل می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ - 12February 2024

نمایندگان مجلس متعهد و دلسوز باشند، مسائل کشور حل می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در همایش بانوان انقلابی قرچک که ظهر امروز در کانون فرهنگی تربیتی ملائک این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، متعلق به آحاد مردم است، مردمی که در همه صحنه‌ها و با وجود تمامی مشکلات و تبلیغات منفی دشمنان، پای کار نظام بوده‌اند و همواره ثابت کرده‌اند که برای حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب حتی از جان خویش نیز دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل به سادگی به نیامده و خون هزاران شهید، درخت انقلاب را آبیاری کرده است، مردم ایران اسلامی با حماسه حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که به آرمان‌های امام راحل و شهدا پایبند بوده و همواره مسیر آنان را ادامه می‌دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: امام راحل از همان ابتدای نهضت انقلابی خود به پشتوانه مردم، ماهیت و ذات آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل را برای همگان نمایان ساخت و امروز به برکت انقلاب اسلامی همه دنیا به این واقعیت پی برده‌اند که آنان برای منافع خویش حتی به جان زنان و کودکان بیگناه نیز رحم نمی‌کنند.

حسینی با اشاره به اهمیت عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: امروز همه وظیفه دارند تا در راستای عمل بنا برفرمایشات رهبر معظم انقلاب، نسبت به جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های انقلاب که خنثی کننده توطئه دشمنان است، اهتمام جدی داشته باشند، هر کس مخاطبی دارد وظیفه دارند تا به جهاد تبیین عمل کرده و مردم را برای شرکت در انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند ترغیب کند.

ویی تصریح کرد: امروز همه ما باید با نقش‌آفرینی و مشارکت بالا در صحنه انتخابات برای تشکیل مجلسی کارآمد تلاش کنیم و با حضور پررنگ خود توطئه‌های دشمنان نظام را به خودشان باز گردانیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه این نشست بصیرتی افزود: در سال میلادی جدید، در ۶۶ کشور انتخابات مختلف برگزار می‌شود و اگر در این میان، حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان کم‌فروغ باشد، قطعا فشار و تحریم‌های استکبار جهانی علیه مردم ایران افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: در اغتشاشات سال گذشته، با وجود تلاش دولت برای حفظ امنیت و آرامش، شاهد بودیم که این مسائل بر بسیاری از روابط سیاسی کشور تأثیر مستقیم گذاشت و تا مدت‌ها شاهد نوسانات قیمت‌ها و آثار مخرب آن بر روی زندگی مردم بودیم، ولی پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته، حضور مردم ا ین توطئه را خنثی کرد.

حسینی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: دولت آیت الله رئیسی در وضعیتی کار خود را شروع کرد که حتی برای پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکل جدی مواجه بود، کمبود آب در بسیاری از مناطق کشور وجود داشت، کسری بودجه، اهمیت تأمین سلامت مردم در ایام کرونا و معیشت مردم باعث شده بود تا فشار مضاعفی به دولت وارد شود، ولی دولت با مدیریت مسائل و مشکلات، برنامه‌ریزی و کار شبانه روزی موفق شد تا حد زیادی مشکلات کشور را بکاهد.

وی تاکید کرد: امسال و همزمان با دهه مبارک فجر، شاهد افتتاح و بهره بردازی از طرح‌های مهم و متعددی در اقصی نقاط ایران اسلامی بودیم که نمونه آن را در احداث فاز ۱۱ پارس جنوبی و تلاش برای رفع مشکل کم‌آبی با اجرای ۴ خط لوله از دریای عمان و خلیج فارش از چابهار به خراسان، اصفهان، کرمان و فارس می‌توان مشاهده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور از برگزاری انتخابات به عنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل از مردم خواستند تا با حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف، برای آینده کشور تصمیم گرفته و در اداره امور کشور مشارکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: در تمامی مقاطع استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، این حضور مردم در صحنه بود که نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد و این بار نیز قطعا مردم با حضور گسترده در انتخابات، ثابت می‌کنند که آینده نظام و کشور برای آنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسینی تأکید کرد: ممکن است که در برخی از سطوح مدیریتی، کشور با مشکلاتی همراه باشد، ولی بنای این دولت، بر خدمت، مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات است، دولتی که در رأس آن رئیس جمهور ولایی، انقلابی و دلسوز قرار دارد، قطعا برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اگر مجلس شورای اسلامی از نمایندگان متعهد، متخصص و دلسوزی که منافع و مصالح ملی را بر منافع حزبی و شخصی ترجیح می‌دهند و با همگرایی دولت در صدد رفع مشکلات کشور برمی‌آیند تشکیل شود، قطعا مسائل کشور به نفع مردم حل می‌شود.

وی در ادامه این نشست بیان کرد: رأی اعتماد به وزرای دولت، تصویب لوایح، نظارت بر عملکرد وزرا و رئیس جمهور، اظهار نظر در خصوص مسائل داخلی و خارجی کشور، تصویب بودجه سالانه کشور، تصویب برنامه‌های پنج‌ساله، همه بخشی از وظایف مجلس شورای اسلامی که نشان از اهمیت جایگاه آن دارد.

حسینی افزود: این که بگوییم، چون مشکلات در کشور وجود دارد در انتخابات شرکت نمی‌کنیم، قطعا به حل مسائل کشور کمکی نمی‌کند، باید امروز در انتخابات بهترین و اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنیم تا بتوانیم موانع پیشرفت و توسعه کشور را هموار سازیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار خاطرنشان کرد: امروز با تأیید صلاحیت ۱۵ هزار نفر که نسبت به دوره گذشته از رشد ۲.۵ برابری برخوردار شده، برای تصدی هر کرسی مجلس شورای اسلامی ۵۱ داوطلب با یکدیگر رقابت می‌کنند و قطعا می‌توانیم با انتخاب بهترین فرد، به حل مشکلات کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها