فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا مطرح کرد؛

برقراری امنیت خطوط هوایی برای ۳۶ میلیون مسافر

سردار بنی اسدی‌فر از افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی و برقراری امنیت خطوط هوایی برای بیش از ۳۶ میلیون مسافر خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 14February 2024

برقراری امنیت خطوط هوایی برای ۳۶ میلیون مسافربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «رضا بنی‌اسدی فر» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا به تشریح اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه‌های کشور در ۱۰ ماهه سال جاری پرداخت و اظهار داشت: پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از ۳۶ میلیون مسافر را در قالب بیش از ۳۰۲ هزار پرواز داخلی و خارجی تأمین و رضایت مراجعه کنندگان را به خوبی جلب کند.

سردار رضا بنی‌اسدی فر ادامه داد: کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور با تلاش شبانه روزی توانسته‌اند قاچاق کالا و ارز در خطوط هوایی را مدیریت که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش ۱۲۹ درصدی با ارزش تقریبی ۵ هزار و ۱۳۲ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۴ کیلو و ۹۲۴ گرم طلا، ۴۶۳ گرم شمش و ۲۵۸ قطعه سکه طلای غیرمجاز کشف شده است، تصریح کرد: کشف بیش از دو تُن انواع مواد مخدر با دستگیری ۹ هزار و ۶۰۶ نفر، و همچنین کشف ۱۶ قبضه انواع سلاح و سه هزار و ۳۱۷ مورد تجهیزات نظامی و ممنوعه غیرمجاز نشانگر عملکرد خوب کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور دارد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تأکید بر اینکه با حکم مرجع قضائی ۱۰ هزار و ۴۳۹ دستگاه خودرو توقیف شده است گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۴۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی، کشف و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار