عضو ارشد حزب‌الله لبنان: در آستانه پیروزی نهایی قرار داریم

محمد رعد با اشاره به قطعی بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی، گفت که مقاومت در آستانه پیروزی نهایی قرار دارد.
کد خبر: ۶۵۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 15February 2024

عضو ارشد جنبش حزب‌الله لبنانبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری المیادین، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب‌الله در پارلمان لبنان تاکید کرد که فروپاشی رژیم صهیونیستی قطعی است؛ چرا که این رژیم روز به روز بیش از پیش نژادپرستی و غیرممکن بودن همزیستی خود با نوع بشر را به اثبات می‌رساند.

وی که در مراسمی به مناسبت یادبود شهدای فرماندهان حزب الله لبنان سخنرانی می‌کرد، خطاب به شهدای مقاومت تاکید کرد که هزاران نفر از مبارزانی که شما آن‌ها را باقی گذاشته‌اید، امروز در برابر اشغالگران ایستادگی می‌کنند تا بتوانند امنیت را برای کشور ما ایجاد کنند.

رعد با اشاره به تجاوز‌های اخیر رژیم صهیونیستی به روستا‌های جنوب لبنان تاکید کرد که درد و رنجی که اشغالگران مسبب آن هستند و شهدایی که جان خود را تقدیم می‌کنند، ما را به سوی هدفی سوق می‌دهند که باعث درد و عذاب دشمن می‌شود.

وی امت اسلام را امت قهرمانی و قدرت در برابر دشمن دانست و با اشاره به تزلزل بیش از پیش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما در آستانه پیروزی نهایی قرار داریم.

بنابراین گزارش، حزب الله صبح دیروز بی‌سابقه‌ترین حملات خود را ضد مناطق نظامی در صفد انجام داد که در نتیجه آن، یک صهیونیست به هلاکت رسید و هفت نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شب گذشته هم رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در منطقه النبطیه در جنوب لبنان شماری غیرنظامی شهید و زخمی شدند. منابع لبنانی ساعاتی پیش اعلام کردند شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به شهر نبطیه در جنوب لبنان به ۱۱ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار