در فرهنگسرای رسانه برگزار شد؛

تجلیل از هنرمند سینما و تئاتر دفاع مقدس به مناسبت میلاد امام سجاد (ع)

همزمان با میلاد امام سجاد (ع) مراسم تجلیل از حسن اسدی هنرمند عرصه سینما و تئاتر دفاع‌مقدس در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 16February 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به مناسبت میلاد امام سجاد (ع) مراسم تجلیل از هنرمند نام آشنای سینما و تلوزیون حسن اسدی توسط انتشارات حوزه مشق، فرهنگسرای رسانه و مشارکت نوجوانان منطقه ۳ در قالب برنامه دورهمی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد.

برگزاری جشن، اجرای موسیقی زنده سنتی اقوام ایرانی و تقدیر از نویسندگان کتاب‌های "سرگذشت آب و آتش" به قلم غزل موسوی، "زخمی سنت" هاله‌نژاد صاحلی، "ماه آسمان" الهه گزمه، "عشق رنجیده" فاطمه زهرا شاهکلایی و " آماد به قلم "محبوبه رحیم‌زاده از برنامه‌های این مراسم بود که توسط نوجوانان منطقه ۳ تهران برگزار شد.

همچنین در بخش ویژه این مراسم نیز تجلیل و تقدیر از یک عمر فعالیت هنری "حسن اسدی بازیگر سینمای دفاع مقدس به مناسبت میلاد امام سجاد علیهه السلام صورت گرفت.

حسن اسدی بازیگر ایرانی متولد دهم شهریورماه ۱۳۴۱ در شهرستان تربت حیدریه است. وی برای اولین بار در نه سالگی در مدرسه، روی سن تئاتر رفت و در همان سال‌ها نخستین جرقه‌های  گرایش ناخودآگاه به عالم رنگارنگ موسیقی، نمایش و هنر در او زده شد. اولین کار حرفه‌ای او بازی در تئاتر "انتظار سرخ" بود که در سال‌های اولیهِ دفاع  مقدس (۱۳۶۱) در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

بر اساس این گزارش برنامه "دورهمی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه" امروز جمعه ۲۷ بهمن از ساعت ۱۱ صبح در سالن آمفی تئاتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار