حضور حداکثری، اقتدار ملی/ تولیت آستان قدس رضوی:

«انتخابات» موجب تحکیم وحدت ملی می‌شود

حجت‌الاسلام مروی گفت: انتخابات باید با ایجاد اتحاد و وحدت ملی، دل‌ها را بهم نزدیک‌تر کند چراکه این عرصه میدان مبارزه سیاسی است و اگر اختلاف در آن باشد دشمن به راحتی نفوذ پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۵۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 17February 2024

انتخابات موجب تحکیم وحدت ملی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تبیینی «قله اقتدار» که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ماه شعبان یکی از منازل سلوک آل‌الله است و در این ماه رحمت خداوند شامل همه پیروانش می‌شود به شرطی که پیروان با اعمال صالح و استغفار پیغمبر (ص) را یاری و کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در عمل و رفتار خود را شبیه پیامبر (ص) کنیم تا از رحمت آن حضرت بهره‌مند شویم. در صورتی به رسول گرامی اسلام (ص) و امام زمان (ع) نزدیک می‌شویم که از آن‌ها پیروی کنیم. 

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اجر مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیار زیاد است چراکه امنیت مردم را فراهم می‌کنند و این کار بسیار با ارزشی است. هر مقدار کار مهم باشد مسئولیت سنگین می‌شود و باید در روز قیامت پاسخگو باشیم؛ بر همین اساس هر کاری می‌کنید خدا را ناظر بر اعمال خود بدانید. 

مروی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند ماه، افزود: انتخابات باید دل‌ها را بهم نزدیک‌تر کند و یک اتحاد و وحدت ملی بوجود بیاورد، انتخابات میدان مبارزه سیاسی است و اگر اختلاف در آن باشد دشمن به راحتی نفوذ پیدا می‌کند.

نمایشگاه «قله اقتدار» که به دستاورد‌های اداره‌کل اطلاعات استان خراسان رضوی در مبارزه و مقابله با جنگ ترکیبی استکبار جهانی در حوزه‌های اقتصادی، امنیتی و فرهنگی می‌پردازد، همه روزه پذیرای جامعه نخبگانی و اقشار مختلف مدیران استان، فرماندهان نظامی و انتظامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار