در دیدار با خانواده شهدای امنیت مشهدالرضا؛

دستیار رئیس‌جمهور: بررسی علل ناآرامی‌های سال گذشته؛ امنیت پایدار را تقویت می‌کند

پاد با اشاره به تشکیل کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های ۱۴۰۱ به دستور رئیس‌جمهور، گفت: پیگیری امور مربوط به خانواده‌های شهیدان و جانباختگان این حوادث تلخ و بررسی عوامل شکل‌گیری این وقایع در دستور کار قرار گرفته است؛ چراکه بررسی دقیق این وقایع، از جمله مواردی است که می‌تواند به برقراری امنیت پایدار اجتماعی کمک کند.
کد خبر: ۶۵۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 21February 2024

دستیار رئیس‌جمهور: بررسی علل ناآرامی‌های سال گذشته؛ امنیت پایدار را تقویت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «سکینه‌سادات پاد» دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و عضو کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با خانواده شهیدان «رسول دوست‌محمدی» نخستین شهید اغتشاشات سال گذشته مشهد و «حسین زینال‌زاده» که در جریان اغتشاشات سال گذشته مشهد به شهادت رسید، دیدار و گفت‌وگو کرد.

پاد در دیدار با مادر شهید دوست‌محمدی ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به خانواده این شهید گرانقدر، شهیدان مدافع امنیت را افتخاراتی دانست که با بذل جان خود، امنیت را به جامعه بازگرداندند و اجازه ندادند افراد سودجو و فرصت‌طلب، امنیت مردم را سلب کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجاهدانه این شهید در مسیر عفاف و حجاب و احیای امر به معروف و نهی از منکر، روش و منش او را الگویی برای افرادی دانست که به دنبال اجرای این فریضه اجتماعی با روش صحیح در جامعه هستند.

مادر، برادر و فرزند شهید دوست‌محمدی نیز در این دیدار با بیان جزئیاتی از فعالیت‌های این شهید در عرصه‌های اجتماعی، خاطرنشان کردند که راه این شهید را در اقامه فرایض دینی ادامه خواهند داد.

دستیار رئیس‌جمهور همچنین در دیدار با مادر شهید «حسین زینال‌زاده» گفت: بسیجی مدافع امنیت زینال‌زاده که به همراه دانیال رضازاده به شهادت رسید، دو یار قدیمی بودند که پس از سال‌ها همراهی در مجاهدت و حرکت‌های جهادی، در مسیر شهادت نیز همراه هم شدند و هم‌زمان، به مقام بزرگ شهادت و وصال حق نائل شدند.

پاد با اشاره به تشکیل کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های ۱۴۰۱ به دستور رئیس‌جمهور، از پیگیری امور مربوط به خانواده‌های شهیدان و جانباختگان این حوادث تلخ و بررسی عوامل شکل‌گیری این وقایع خبر داد و خاطرنشان کرد: بررسی دقیق این وقایع، از جمله مواردی است که می‌تواند به برقراری امنیت پایدار اجتماعی کمک کند.

مادر شهید زینال‌زاده نیز در این دیدار با بیان اینکه حسین ما به افتخار شهادت نائل شد، گفت: او با شهادت خود به ما عزت بخشید و در راهی قدم گذاشت که شایسته او بود.

وی با ابراز تأسف از اینکه شهید زینال‌زاده و قاتل وی، هر دو اهل یک محله بودند، تصریح کرد: اگر فرزند من در میدان جنگ به شهادت می‌رسید، این حادثه تا این حد برایم تلخ و ناگوار نبود.

دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در سفر به خراسان رضوی، دیروز با سفر به شهر قوچان، با خانواده شهید «مسلم جاویدی‌مهر» شهید مدافع امنیت وخانواده «علی مظفری سالان‌قوچ» جانباخته ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ دیدار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار