در دیدار با خانواده شهدای امنیت و مدافع حرم در مشهد؛

دستیار رئیس‌جمهور: پویایی انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست

پاد گفت: شهیدان چراغ راه بشریت هستند و انقلاب اسلامی ایران، انقلابی زنده و پویاست که این پویایی انقلاب نیز به برکت خون شهیدان حاصل شده است.
کد خبر: ۶۵۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ - 20February 2024

دستیار رئیس جمهور: پویایی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «سکینه‌سادات پاد» دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و عضو کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ در جریان سفر به مشهد شب گذشته با خانواده شهید مدافع حرم «سید حمزه علوی» و خانواده شهید امنیت «دانیال رضازاده» دیدار کرد.

پاد در دیدار با خانواده شهید علوی، ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به خانواده این شهید فاطمیون، اظهار داشت: شهیدان چراغ راه بشریت هستند و انقلاب اسلامی ایران، انقلابی زنده و پویاست که این پویایی انقلاب نیز به برکت خون شهیدان حاصل شده است.

وی افزود: شهیدان مدافع حرم و شهدای فاطمیون حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارند و تجلیل از خانواده‌های این شهیدان، ادای احترام به امنیتی است که با شهادت این عزیزان در کشور برقرار شده است.

عضو کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال گذشته همچنین با مادر شهید مدافع امنیت «دانیال رضازاده» که در ۲۶ آبان سال گذشته در جریان اغتشاشات مشهد در دفاع از امنیت مردم به شهادت رسیده بود، دیدار و گفتگو کرد.

پاد در این دیدار ابراز داشت: شهید رضازاده مایه افتخار و خون این شهید سند مظلومیت شهیدانی است که برای برقراری امنیت در کشور از جان خود گذشتند، روش و منش شهید رضازاده سند محکمی بر حقانیت این شهید و دیگر شهدای مدافع امنیت است.

وی از جریانات رخ داده در جریان اغتشاشات سال گذشته که منجر به داغدار شدن مردم شد، به عنوان اتفاقاتی تلخ یاد کرد و گفت: خدا لعنت کند عاملانی را که موجب شدند خون‌هایی در این کشور بر زمین ریخته شود و خانواده‌هایی به سوگ عزیزان خود بنشینند.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، گفت: مستندات زندگی و شهادت این شهید بزرگوار را به عنوان اسنادی محکم در دفاع از این عزیزان در کمیته حقیقت یاب ارائه خواهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار