معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

‍ نباید زمین بازی را ترک کنیم

فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر کارشناسان حاضر در نشست ویژه‌ی بررسی عملیات‌های رسانه‌ای KHAMANEI.IR در طوفان الاقصی و مسدود شدن حساب اینستاگرام این رسانه بود.
کد خبر: ۶۵۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱ - 21February 2024

‍ نباید زمین بازی را ترک کنیمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در تحلیل اقدام اخیر شرکت متا در مسدود کردن حساب کاربری دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را باید سه نکته را در نظر گرفت گفت: «نکته‌ی اول مربوط به عملیات طوفان‌الاقصی است. یک عملیات تاریخی که صهیونیست‌ها علاوه بر میدان نظامی در حوزه افکار عمومی هم در آن شکست خوردند. روشن بود که صهیونیست‌ها در ادامه این ماجرا خود را بازیابی کرده و در ادامه هم به مرور سراغ همه جریان‌هایی می‌آیند که در این مسیر با آرمان فلسطین همراهی کرده‌اند. مجموعه اقدامات اخیر صهیونیست‌ها در منطقه و ترور رهبران جهادی در این راستاست.»

این کارشناس حوزه رسانه در ادامه با تاکید بر اینکه رفتار‌های خشن اخیر شرکت‌های چند ملیتی و رسانه‌ای برای ما غریب و ناآشنا نیست گفت: «ما با این رفتار‌ها آشناییم. چند سال قبل تصمیم گرفتند در گوشی‌های تلفن همراه که در بازار ایران به فروش می‌رسند یک اپلیکیشن حضور نداشته باشد. در همان زمان در پیام‌رسان دیگری اقدامات خلاف امنیت ملی ما صورت گرفت. این‌ها نشان می‌دهد که این رفتار‌های خشن با ما بی‌سابقه نیست.»

مهدی‌پور با تاکید بر اینکه ما از نظر رسانه‌ای و فرهنگی در یک موقعیت جنگی هستیم افزود: «همه اموری که در یک جنگ سخت انجام می‌گیرد در این جنگ در یک سطح دیگر برای تاثیرگذاری بر ذهن و روان و فکر مخاطب بازتولید می‌شود. این اتفاق اخیر هم به معنای پایان این جنگ نیست. بخشی از میدان جنگ در اختیار دشمن است.»

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با طرح این سوال که آیا این واقعیت دلیل بر آن است که باید زمین این جنگ را ترک کنیم گفت: «این واقعیت نباید باعث شود که بخواهیم به این نقطه برسیم که این زمین را ترک کنیم. به نظر من باید از همه ظرفیت‌ها و بستر‌هایی که امکان آگاهی‌بخشی و اطلاع دارند باید مورد استفاده قرار گیرند. سیاست آن‌ها بر مبنای مسدود کردن آگاهی‌بخشی درباره‌ی مساله فلسطین قرار گرفته است. ما نباید این زمین بازی را ترک کنیم و باید با پیدا کردن راه‌هکار، موقعیت نشر پیام آرمان فلسطین را حفظ کنیم.»

نشست ویژه بررسی عملیات‌های رسانه‌ای KHAMENEI.IR در طوفان‌الاقصی و مسدودشدن حساب اینستاگرام این رسانه ظهر امروز چهارشنبه دوم اسفندماه با حضور جمعی از کارشناسان در غرفه KHAMENEI.IR در نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار