معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران:

جوانان از دفاع مقدس تا امروز پرچمدار میدان هستند

«ییلاقی» گفت: جوانان این سرزمین از دفاع مقدس پرچمدار بودند و امروز هم در سکو‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی پرچمدار میدان هستند.
کد خبر: ۶۵۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶ - 26February 2024

جوانان از دفاع مقدس تا امروز پرچمدار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «محمدرضا ییلاقی» معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران امروز در جشن بزرگداشت هفته جوان که با عنوان «جوانان دهه هشتادی، پرچمداران پیشرفت ایران اسلامی» در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار شد، با اعلام اینکه برنامه‌های هفته جوان امسال با محوریت تبیین روایت پیشرفت برگزار می‌شود، اظهار داشت: شعار هفته جوان امسال «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» بوده و برنامه‌های هفته جوان با هدف ایجاد نشاط، خدمت‌رسانی به جوانان و ایجاد بستر برای نقش‌آفرینی جوانان برگزار خواهد شد.

ییلاقی افزود: در هفته جوان توجه به مساله جوانان و ارائه خدمات ویژه به این قشر از جمله مشاوره کسب و کار، خانواده و ازدواج و برگزاری کارگاه‌های ویژه جوانان در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان این سرزمین از دفاع مقدس پرچمدار بودند و امروز هم در سکو‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی پرچمدار هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: جوانان و اقشار مختلف جزو پازل‌های پیشرفت ایران اسلامی هستند.
ییلاقی از جوانان خواست حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشند و تاکید کرد: سرنوست خودمان را باید خودمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار