در نشست خبری پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام؛

کارگردان سینمای دفاع مقدس: جشنواره رسام باید منبع تراوش استعدادهای خوزستان باشد

انسیه شاه‌حسینی گفت: رسالت جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام این است که با محوریت خوزستان و توجه به استعدادهای نهفته در آن به کار خود ادامه دهد.
کد خبر: ۶۵۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ - 27February 2024

کارگردان سینما: جشنواره رسام باید منبع تراوش استعدادهای خوزستان باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «انسیه شاه‌حسینی» کارگردان فیلم سینمایی «دست‌های ناپیدا» در نشست خبری پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: رسالت جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام این است که با محوریت خوزستان و توجه به استعدادهای نهفته در آن به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: جشنواره رسام نباید از مسیر و ریل اصلی خود خارج شود؛ چراکه میزبانی دائمی خوزستان از این رویداد باید منجر به  معرفی ده‌ها و صدها فیملنامه‌نویس و کارگردان از این خطه هنرمندپرور شود.

شاه‌حسینی گفت: فیلم دست‌های ناپیدا تنها به نمایه و سطح پیدای دفاع مقدس نپرداخته است، بلکه به عمق فرهنگ این دوران اشاره کرده و عمق محتوای آن ترویج خون‌خواهی امام حسین (ع) تشنه لب است که در طول جنگ و در زندگی مردم خوزستان جریان داشته است.

کارگردان فیلم دست‌های ناپیدا یادآور شد: منطقه آزاد اروند و مجموعه نفت در خوزستان این ظرفیت را دارند که به تنهایی در تهیه و تولید آثار فاخری در حوزه ترویج ارزش‌ها دخیل باشند. خوزستان در بسیاری زمینه‌ها از جمله فرهنگ، هنر، صنعت و کشاورزی همیشه در کشور پیشرو بوده است و این‌گونه جشنواره‌ها باید بستری فراهم آورند که اولین جوانان مستعد حوزه فیلم و سینما بتوانند خود را در آن عرضه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها