حصور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

انتخابات فرصتی برای اصلاح مملکت است/ باید از ظرفیت نسل جوان و فرهیخته استفاده کنیم

آیت‌الله «محمدی لائینی» با تاکید بر استفاده از ظرفیت نسل جوان و فرهیخته گفت: همانطوری که این چند روز فرصتی برای حضور انتخابات است، خود انتخابات فرصتی برای اصلاح مملکت است آن را جدی بگیریم.
کد خبر: ۶۵۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ - 27February 2024

انتخابات فرصتی برای اصلاح مملکت است/ باید از ظرفیت نسل جوان و فرهیخته استفاده کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع جوانان استان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: اینکه نسل جوان موتور پیشران است و هر کجا که عرصه کار، فعالیت، تلاش، ایثار و فداکاری و گذشت باشد، در آنجا متن است.

وی با اشاره به حضور حداکثری جوانان مازندران در دفاع مقدس، راهپیمایی‌ها، اقدامات جهادی در بحران‌ها و حوادث همچون سیل سی سخت، خدمت در دوران کرونا، محرومیت‌زدایی در حوزه‌های اجتماعی، درمانی و بهداشتی و موارد دیگر، افزود: هر کجا کار، زحمت، سختی، فداکاری، میدان است جوانان ما متن هستند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه متاسفانه هر کجا که بحث مدیریت و مسئولیت و ستاد است جوانان ما حاشیه هستند، عنوان کرد: انتظارمان از وزارت جوان و ورزش خیلی بیشتر از این است، خدمات ملموسی احساس نمی‌شود، در حالی که باید از ظرفیت نسل جوان و فرهیخته‌ای که هم در میدان و هم در ستاد توانمندی مدیریت دارد استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به قطب بودن این استان در حوزه ورزش و تاکید بر لزوم داشتن دو وزیر کشاورزی و ورزش از اینجا، گفت: مازندران هم استعداد مغزی و هم بدنی مدیریتی دارد.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه ما اعتقاد به نسل جوان داریم و از ظرفیتشان در نمازجمعه و مصلی بهره می‌بریم، یادآور شد: اصل انتخابات، (نه شخص انتخابات) و اهمیت آن را جدی بگیرید، همین چند روز فرصت داریم وگرنه اگر فرصت را از دست بدهیم ضایع کردن فرصت غصه است.

این مسئول اضافه کرد: یک ساعت هم یک ساعت است دو مشارکت هم بتوانید بسازید غنیمت است، اولویت مشارکت حداکثری مهم است و با جهاد تبیین انجام می‌شود، اهمیت انتخابات مجلس و خانه ملت، خبرگان رهبری را جدی بگیرید.

وی در پایان اذعان داشت: همانطوری که این چند روز فرصتی برای حضور انتخابات است، خود انتخابات فرصتی برای اصلاح مملکت است، آن را جدی بگیریم، همه کار‌های دیگر را فعلا کنار بگذارید و فعلا به این مسئله بپردازید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار