فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

حضور قدرتمندانه پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید خواهند کرد

سردار فرجی گفت: حضور در انتخابات از خواسته‌ها و مطالبات رهبر انقلاب است و امسال نیز مردم به ندای رهبر انقلاب لبیک خواهند گفت و با حضور قدرتمند و پررنگ خود در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.
کد خبر: ۶۵۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 29February 2024

حضور قدرتمند و پررنگ خود در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، نشست بصیرتی در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات با سخنرانی سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی باحضور بسیجیان و آحاد مردم جامعه درشهرستان گرمه برگزار شد.

در این نشست فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اظهار داشت: حضور در انتخابات از خواسته‌ها و مطالبات رهبر انقلاب است و امسال نیز مردم به ندای رهبر انقلاب لبیک خواهند گفت و با حضور قدرتمند و پررنگ خود در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.
 
وی افزود:  یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن جهت اخلال در روند توسعه و پیشرفت کشور، دلسرد کردن مردم به انتخابات و کاهش مشارکت مردم است که هدف اصلی آن‌ها تضعیف ایران و ایرانی است. وحدت، جلوگیری از دوقطبی‌ها و انسجام ملی از مهم‌ترین پیش شرط‌های قدرت در شرایط حال حاضر کشور است. در انتخابات باید یکپارچه از منافع ملی کشور دفاع کنیم و با حضور حداکثری خود، زمینه را برای پیشرفت کشور و فائق آمدن بر هرگونه مشکل، فراهم سازیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها