دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد کرمان:

این اعدام، منطق جنایتکارانه، بربریت و جاهلیت آل سعود را به نمایش گذاشت

این اعدام ها و کشتارها به خوبی منطق جنایتکارانه و بربریت و جاهلیت وهابیت آل سعود پلید را که مبتنی بر بی حرمتی به مقدسات مسلمانان و شیعیان است، به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۶۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ - 06January 2016

این اعدام، منطق جنایتکارانه، بربریت و جاهلیت آل سعود را به نمایش گذاشت

به گزارش دفاع پرس از کرمان، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمان با صدور بیانیه ای، اعدام آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد. در متن این بیانیه آمده است؛

بار دیگر دستان پلید دشمنان اهل بیت با به شهادت رساندن روحانی برجسته و عالم شیعه آیت ا... شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، جنایتی بزرگ و برگ سیاه دیگری به پرونده ننگین خود افزود واین اعدام ها و کشتارها به خوبی منطق جنایتکارانه  و بربریت و جاهلیت وهابیت آل سعود پلید را که مبتنی بر بی حرمتی به مقدسات مسلمانان و شیعیان است، به نمایش گذاشت.

اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان با قلبی آکنده از بغض به وهابیت و آل سعود و عمال صهیونیستی، آمریکایی با اعلام انزجار از این اقدام آل سعود پلید که در راستای انحراف افکار عمومی و بیداری اسلامی و شیعه هراسی طراحی و اجرا شده است، ضمن محکومیت قاطع و شدید الحن، این مصیبت عظمی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان اسلام و مردم مسلمان و آزاده جهان اسلام و ایران اسلامی تبریک  و تسلیت عرض نموده  و به دشمنان اسلام و مزدوران استکبار جهانی اعلام می دارند که بدانند جهان اسلام و تشییع با وحدت و یکپارچگی خود در برابر وهابیت ایستاده  و از تکرار چنین جنایاتی جلوگیری می کند و آگاه باشند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بدون تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت و موج بیداری اسلامی همچنان بر سر دشمنان اسلام و قرآن هرچه بیشترکوبنده خواهد ماند.

نظر شما
پربیننده ها