در راه فتح قله‌ایم/ سرپرست مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد؛

اعزام ۱۲۵ دانشجوی زنجانی به اردوهای راهیان نور

«صحبتلو» از اعزام ۱۲۵ دانشجوی این دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ - 03March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان،  «ولی‌الله صحبتلو» سرپرست مدیریت امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان امروز در مراسم اعزام دانشجویان به کاروان راهیان نور، اظهار داشت: دانشجویان اعزامی شامل ۵۰ دانشجوی آقا و ۷۵ دانشجوی خانم هستند که به همراه ۱۵ نفر عوامل اجرایی با ۵اتوبوس به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

سرپرست مدیریت امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان زمان اعزام دانشجویان آقا را شامگاه شنبه ۱۲ اسفند و دانشجویان خانم را شامگاه دوشنبه ۱۴ اسفند اعلام کرد و افزود: این اردو‌ها در ۵ روز برگزار می‌شود و زمان بازگشت در بامداد روز ششم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان در این اردو‌ها از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس شامل دوکوهه، فتح‌المبین، موقعیت شهید باقری، یادمان شهید آوینی (فکه)، یادمان شهید چمران (دهلاویه)، مزار شهدای هویزه، طلائیه، شط علی، ذوالفقاریه، اروندکنار، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) و شلمچه بازدید می‌کنند.

صحبتلو اردو‌های راهیان نور را از مصادیق بارز جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا و قیام حسینی قرار دارد و احیا کننده‌ی فرهنگ جهاد و شهادت است و حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب اردو‌های راهیان نور، باعث معرفت‌افزایی و بصیرت‌آفرینی در آنان می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار