مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

ارائه ۷۸ هزار نفر خدمت در مراکز نیکوکاری استان زنجان

«صالحی» گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ۷۸ هزار نفر خدمت از طریق مراکز نیکوکاری ارائه شده است که ۱۷۰ میلیارد تومان ارزش داشته است.
کد خبر: ۶۵۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ - 03March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌اله صالحی» مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در دیدار کارکنان کمیته امداد با نماینده، ولی فقیه در استان زنجان اظهار داشت: همراهی و کمک نماینده، ولی فقیه در استان زنجان موجب موفقیت کمیته امداد استان در ارائه خدمات به جامعه هدف شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴ دفتر و ۱۰ اداره در استان فعال است، اضافه کرد: برای ارائه خدمات بهتر تلاش شده است یک شبکه منسجم در استان ایجاد شود و خدمات مورد نیاز اقشار نیازمند ارائه شود.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون ۵۱ هزار و ۱۰۰ نفر خانواده به صورت مستقیم خدمت گرفتند و به مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خدمات در استان ارائه شده است.

صالحی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ۷۸ هزار نفر خدمت از طریق مراکز نیکوکاری ارائه شده است که ۱۷۰ میلیارد تومان ارزش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد تهیه بسته تحصیلی برای همه دانش آموزان بود و میزان ارائه خدمات به نیازمندان در استان ۵۱ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از کلینک رز، بحث‌های توانمندسازی فکری با همکاری ۱۷ مشاور به صورت نقطه‌ای و مسئله محور، تقویت نظام پاسخگویی و کاهش مدت زمان پاسخ به درخواست‌ها از ۱۰ روز به ۷ روز، افزایش ضریب حضور در روستا‌ها نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: همچنین برای شفاف سازی عملکرد نیز روزانه اخبار مربوط به حوزه مددجویی و خدمات کمیته امداد منتشر میشود تا خیرین و مردم در جریان امور قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار