در مراسمی؛

نخستین شهید مدافع حرم از اراک در گلزار شهدا خاکسپاری شد

شهید محمد زهره وند نخستین شهید مدافع حرم اعزامی از شهرستان اراک در مراسمی بر شانه های مردم تشییع و تدفین شد.
کد خبر: ۶۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ - 08January 2016

نخستین شهید مدافع حرم از اراک در گلزار شهدا خاکسپاری شد

به گزارش دفاع پرس از اراک،  شهید محمد زهره وند از پاسداران تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی بود که در قالب نیروها ی مدافع حرم به سوریه اعزام و پس از شصت روز از حضور و مبارزه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید محمد زهره وند هم شهیدی دیگر از قافله شهدایی است که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم اسلام ناب محمدی در رزم با دشمنانی که امروز به نیابت از دنیای استکبار همچون آمریکا، انگلیس، اسراییل و حکومت های منافق منطقه ای همچون آل سعود که وحشیانه معصومیت انسانها را سلاخی می کنند به قافله شهدای کربلا پیوست.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی و خانواده معزز شهدا و نیز بستگان وی برگزار شد پیکر مطهر این شهید والا مقام بر شانه های مردم شهید پرور اراک تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

گفتنی است که شب گذشته در مراسم وداع با این شهید سبکبال جمعی کثیری از عاشقان کوی شهادت در مسجد امام حسین (ع) با شهید محمد زهره وند تجدید میثاق کرده و در فراق او اشک ریختند.

همچنین عصر دیروز هفدهم دی ماه در مراسم باشکوهی که در مسجد الزهرای خیابان جهاد برگزار شد پیام فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی سرلشکر محمدعلی جعفری به مناسبت شهادت شهید محمد زهره وند قرائت شده و مقام شامخ این شهید مدافع حرم گرامی داشته شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار