سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

موزه دفاع مقدس دفاع مازندران فضای انس مردم با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران فضای انس مردم و جوانان با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۵۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ - 05March 2024

موزه دفاع مقدس دفاع مازندران فضای انس مردم با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «احمد توکلی» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس امروز در جلسه هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان اسلام برای دفاع از ارزش‌های انقلاب در مقابل دشمن ایستادند و امروز بر ما وظیفه است این فرهنگ ایثار و مقاومت و رشادت و شهادت را به نسل آینده ساز کشور منتقل کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که به زودی این مرکز فرهنگی به سرانجام برسد و مرکز فرهنگی دفاع مقدس فضای آشتی مردان خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری در حوزه تملک اراضی و ساماندهی و نگهداشت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باید تلاش کنند گفت: این فضا متعلق به مردم است و نباید مورد بی‌توجهی قرار بگیرد. باید برای فضای مرکز فرهنگی برنامه‌ریزی داشته باشیم.

توکلی ادامه داد: برگزاری اردو‌های دانش آموزی و کلاس‌های عملی آمادگی دفاعی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باعث آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با سبک و سیره شهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید شهرداری‌ها را پای کار بیاوریم و در بودجه سال ۱۴۰۳ نیز دیده شود، تصریح کرد: همچنین از محل اعتبارات و کمک‌های شهرداری‌ها کمک بگیریم و پیگیری اعتبارات سفر را نیز باید داشته باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرمانداران باید در حوزه وظیفه‌مندی و جلب مشارکت تلاش کنند و در فضای شهرستانی بتوانیم این کار را انجام بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار