مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تأکید کرد؛

نقش مهم نخبگان شاهد و ایثارگر در برون‌سپاری مأموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده نامقی» گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا دارد تا جای امکان، مأموریت‌های سازمانی‌ خود را برون‌سپاری کند که با توجه به وجود ظرفیت نخبگانی در جامعه شاهد و ایثارگر، می‌توان این مهم را به آن‌ها سپرد.
کد خبر: ۶۵۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ - 06March 2024

نقش مهم نخبگان شاهد و ایثارگر در برون‌سپاری مأموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، برگزیدگان نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های علمی، فناوری، قرآنی، هنری، ورزشی، در چهارمین رویداد استارتاپ و دومین جشنواره شهید پیشرفت استان خراسان رضوی که در محل سالن شهید هاشمی نژاد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد، تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: در میان خانواده ۳۸۰ هزار نفره شاهد و ایثارگر استان، بیش از ۸۵۰ نخبه در عرصه‌های مختلف شناسایی شدند که می‌توانند با فعالیت‌های دانش‌بنیان خود، بخشی از مسائل و مشکلات جامعه را مرتفع سازند.

مسئول حوزه نماینده ولی‌فقیه در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا دارد تا جای امکان، مأموریت‌های سازمانی‌ خود را برون‌سپاری کند که با توجه به وجود ظرفیت نخبگانی در جامعه شاهد و ایثارگر، می‌توان این مهم را به آن‌ها سپرد.

«جواد شهامت» رئیس اداره نخبگان شاهد و ایثارگر اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به افتخارآفرینی نخبگان خراسانی، اظهار داشت: در سال جاری، دکتر «مجید غیور مبرهن» متخصص علوم تغذیه، از سوی فرهنگستان علوم پزشکی موفق به کسب عنوان نخست برترین پزشک دهه اخیر کشور شده است.

شهامت افزود: «حسن آزادی» با ارائه طرح تشخیص بیماری با هوش مصنوعی، در عرصه پزشکی موفق به کسب مدال طلای کشوری چهارمین رویداد استارتاپ شاهد و ایثارگر شده است. همچنین «نقدعلی علوی‌فرد» نیز عنوان مهندس برتر سال خراسان رضوی را به‌دست آورده است.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم تعدادی از نخبگان حاضر، دیدگاه‌ها و مسائل خود را با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در میان گذاشتند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها