مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

اتحاد و همدلی مردم عامل پیشرفت در کارها است

حجت‌الاسلام فوقی گفت: اتحاد و همدلی مردم باعث ایجاد پیشرفت در کارها بوده است و از برکات انقلاب اسلامی و راز موفقیت مسؤولان ما همدلی و همنشینی با مردم است.
کد خبر: ۶۵۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ - 10March 2024

اتحاد و همدلی مردم عامل پیشرفت در کارها استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی فوقی» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن ضمن اشاره به پدیده انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از اتفاقاتی که در طول تاریخ اسلام باعث نگرانی دشمن شد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی همواره اتحاد و همدلی مردم باعث ایجاد پیشرفت در کارها بوده است، افزود: از برکات انقلاب اسلامی و راز موفقیت مسؤولان ما همدلی و همنشینی با مردم است، مسئول باید همگام با مردم پیش برود و طبق فرمایش مقام معظم رهبری آتش به اختیار عمل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن اشاره به حضور مردم در تمام عرصه‌ها تصریح کرد: مردم ما از برخی سختی‌ها گله‌مند هستند از این رو مدیران ما باید درست عمل کنند و این را بدانند که اگر ثانیه‌ای در قبال انقلاب اسلامی کوتاهی کنیم باید جواب مادر شهیدی را که در سوز سرما کنار قبر فرزند شهید خود گریه می‌کرد را بدهیم.

وی خطاب به حجت‌الاسلام ابراهیم خانی رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان و همکاری با جوانان انقلابی این شهرستان با تواضع عمل کند و از امام زمان بخواهیم ما را در مسیر درست هدایت کند تا برای تعالی این شهرستان درست عمل کنیم.

همچنین «عزیزالله عباسی» فرماندار شهرستان فریدن نیز در این آئین ضمن تشکر از مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شهرستان ما تمام دستگاه‌های دولتی به همدلی و همراهی یکدیگر در تمام کارها عالی عمل می‌کنند و همین همدلی و همراهی مسئولان با مردم باعث می‌شود کارها به خوبی پیش برود.‌

عباسی با اشاره به شعار دولت سیزدهم در زمینه ساخت مسکن تصریح کرد: اکنون به بیش از ۴۵۰ نفر ار واجدین شرایط برای ساخت مسکن زمین اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به واگذاری تسهیلات جوانی جمعیت و ودیعه مسکن و ساخت مسکن تاکید کرد: امیدوارم از امروز به بعد موانع و مشکلات بر سر راه برطرف شود و موقعیت شهرستان بهتر از این شود.

در ادامه حجت‌الاسلام «اسماعیل سیاوشی» رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی و نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: کار سازمان تبلیغات اسلامی کار ظریف و ارزشمندی است و وظیفه تبلیغات اسلامی اعتماد سازی است، ما نباید در سازمان تبلیغات اسلامی ریاست کنیم باید اعتمادسازی کنیم.

حجت الاسلام سیاوشی افزود: اگر خالصانه و دلسوزانه وارد عمل شویم و با مردم مشارکت داشته باشیم کارها بهتر پیش می‌رود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات امسال پیام خوبی داشت و آن پیام این بود که مردم همه کاره هستند.

منتخب مردم فریدن در مجلس با اشاره به صمیمیت مردم شهرستان فریدن تاکید کرد: سازمان تبلیغات باید به اتحاد و مشارکت مردم اهمیت بدهد و این صمیمیت باید حفظ شود و برای مردم کار انجام شود.

در پایان از زحمات حجت الاسلام «اسماعیل سیاوشی» تقدیر و حجت الاسلام «ابراهیم خانی» به عنوان مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار