اعلام فراخوان طراحی لوگوی "پایتخت فرهنگی جهان اسلام – مشهد 2017"

فراخوان مسابقه سراسری طراحی لوگوی مشهد پایتخت فرهنگی 2017جهان اسلام منتشر شد.
کد خبر: ۶۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ - 09January 2016

اعلام فراخوان طراحی لوگوی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی و برنامه ریزی مشهد 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام، آیسسکو (ISESCO)، (نهاد فرهنگی، علمی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی) مشهد را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 انتخاب کرده است.

 برگزاری این رویداد مهم برای شهر مقدس مشهد و کشور ایران، فرصتی را فراهم میکند که از طریق آن ضمن توسعه و ارتقای فعالیتهای فرهنگی و هنری، مخاطبان خود را در گستره جهانی از طریق صورتبندی و ارسال پیامهای فرهنگی و هنری، با تمدن و فرهنگ ایرانی-اسلامی آشنا سازد.

 دبیرخانه شورای هماهنگی و برنامه ریزی مشهد 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام، با همکاری معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن و استانداری خراسان رضوی، در نظر دارد طراحی  نشانه (لوگو) برای این رویداد مهم بینالمللی را به مسابقه بگذارد. 

کمیته داوران این مسابقه را "آیدین آغداشلو"، "قباد شیوا"، "ابراهیم حقیقی"، "صداقت جباری" و "اصغر کفشچیان مقدم" تشکیل میدهند. دبیر اجرایی و هنری مسابقه نیز مجتبی آقایی سربرزه است.

علاقهمندان برای شرکت در این مسابقه میتوانند آثار خود را از طریق  سایت اینترنتی دبیرخانه به نشانی http://www.jvhonar.ir به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

به هشت اثر برگزیده این جشنواره جوایزی به شرح زیر اهدا میشود:
رتبه اول 10 سکه بهار آزادی و لوح افتخار
رتبه دوم 5 سکه بهار آزادی و لوح تقدیر افتخار
رتبه سوم 3  سکه بهار آزادی و لوح افتخار
رتبههای چهارم تا هشتم 1 سکه بهار آزادی و لوح تقدیر

همچنین گروه داوری از میان آثار رسیده به این مسابقه، حداکثر 100 اثر را برای نمایشگاه و چاپ در کتاب انتخاب میکنند که علاوه بر آن به هر یک از این آثار معادل 200 هزار تومان هدیه اهدا میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار