دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد؛

محکومیت سکوت در برابر تداوم ممانعت از ورود خبرنگاران به غزه

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه سکوت جامعه جهانی در برابر تداوم ممانعت از ورود خبرنگاران به این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۵۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ - 13March 2024

محکومیت سکوت در برابر تداوم ممانعت از ورود خبرنگاران به غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با صدور بیانیه‌ای به تداوم ممانعت از ورود خبرنگاران به این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد: ما از رسانه‌های بین‌المللی می‌خواهیم که ممنوعیت وضع‌شده از سوی اسرائیل برای ورود به نوار غزه را بشکنند و به انتقال رخداد‌های میدانی جنگ بپردازند.

این نهاد فلسطینی تاکید کرد: ما سکوت در برابر تصمیم اشغالگران برای ممانعت از ورود خبرنگاران خارجی به نوار غزه برای ششمین ماه پیاپی را محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ممانعت از ورود خبرنگاران خارجی به غزه نقض آشکار آزادی بیان به شمار می‌آید و مؤید آن است که اشغالگران سعی دارند جنایت‌های خود را به دور از لنز دوربین‌ها مرتکب شوند.

این نهاد فلسطینی بیان کرد: تاکید می‌کنیم که گذرگاه رفح می‌تواند گزینه مطلوبی برای رسانه‌ها و خبرنگاران جهت ورود به نوار غزه و پوشش جنگ باشد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد: ما از موسسه‌ها و سازمان‌های مرتبط با آزادی بیان می‌خواهیم که تصمیم اشغالگران در رابطه با ممانعت از ورود خبرنگاران به نوار غزه را محکوم کنند و برای ورود رسانه‌های بین‌المللی به نوار غزه به آنان فشار بیاورند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار