لزوم شناخت ابزارهای نوین نفوذ دشمن

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دشمن برای " نفوذ" و آسیب رساندن به کشور به دنبال شیوه های نوین است ، شناخت این ابزارها نفوذ دشمن را الزامی دانست .
کد خبر: ۶۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ - 10January 2016

لزوم شناخت ابزارهای نوین نفوذ دشمن

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،سردار " قاسم رضایی" در سومین دوره آموزشی کوثر در سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان تکاوری پاسگاه های مرزی،گروهان ها و دسته های رزمی گفت: خداوند را به پاس فرصت و نعمت ها شاکریم، وظیفه داریم به نحو مطلوب از این نعمت ها استفاده کنیم.

وی با اشاره بر لزوم خودشناسی افزود: برای داشتن یک زندگی خوب، باید خود را بشناسیم که مقدمه خداشناسی است.

فرمانده مرزبانی ادامه داد : هدف از خلقت انسان به کمال رسیدن و عزتمندی است، اگر امروز کشورمان عزتمند و نفوذ ناپذیر است به خاطر طی نمودن مراحل رشد تکامل و عزتمندی است.

سردار رضایی تاکید کرد: ما فرزندان انقلابیم و این مسئولیت بزرگی است، باید با تمام قدرت  از انقلاب و ارزش های اسلامی پاسداری کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه "نفوذ دشمن" و خطر آن می تواند منجر به شکست شود، مطرح کرد : برای جلوگیری از خطر نفوذ دشمن باید ابتدا از خودمان شروع کنیم که آیا نفوذ اخلاقی و اجتماعی بر ما رخنه کرده است یا خیر ؟

وی با اشاره بر اهمیت مرزها ادامه داد : نفوذ در حوزه  مرز بسیار مهم است اگر یکی از مرزبانان به مسئله "نفوذ" بی تفاوت باشد باعث آسیب کشور می شود.

این مقام ارشد عالی انتظامی با اشاره به اینکه یکی از مصداق های نفوذ دشمن بحث ماهواره ها و استفاده نامطلوب از اینترنت است، گفت: دشمن ابزارهای نوینی را برای نفوذ طراحی کرده است و باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار