فرماندار سرپل ذهاب خبر داد؛

آمادگی کامل در سرپل ذهاب برای فراهم کردن مقدمات مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز

«بابلی» از آمادگی کامل شهرستان سرپل ذهاب در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسمات بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز و افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ - 30March 2024

آمادگی کامل در سرپل ذهاب برای فراهم کردن مقدمات مراسم سالروز عملیات بازی‌درازبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صدرالله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب شامگاه (جمعه) در حاشیه بازدید سردار «بهمن ریحانی»فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه از یادمان شهدای بازی دراز در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم سالگرد عملیات غرور آفرین بازی دراز و افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب، اظهار کرد: سپاه شهرستان اقداماتی را برای رفاه حال زائرین یادمان شهدای بازی دراز از سال گذشته آغاز کرده و اقدامات خوبی را در محل یادمان در ارتفاعات، در طول مسیر و نیز در پایین ارتفاعات انجام داده است.

وی افزود: یکی از این اقدامات ایجاد راه دسترسی دوم و آسفالت آن است که عدم وجود راه برگشت جداگانه در سنوات گذشته مشکلاتی را برای تردد خودرویی ایجاد می‌کرد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب ادامه داد: هم اکنون این پروژه عمرانی توسط پیمانکار در حال انجام است و قبل از برگزاری مراسم صعود سراسری در اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

بابلی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۴۰ هزار زائر در مراسم صعود به بازی دراز شرکت کردند و امسال قطعاً جمعیت بیشتری در این مراسم حضور خواهند یافت که لازم است آمادگی‌های لازم برای میزبانی شایسته از زائرین انجام گیرد.

وی گفت: در شهرستان سرپل ذهاب از سال گذشته جلسات متعددی برای برگزاری شایسته این مراسم انجام شده، کمیته‌های شش گانه تعیین شده و شرح وظایف دستگاه‌های مختلف شهرستان برای همکاری و تعامل با سپاه ناحیه معین و ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در پایان سخنانش از آمادگی کامل در شهرستان سرپل ذهاب برای فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسمات بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز و افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار