سخنگوی اسبق وزارت خارجه:

صهیونیست‌ها اعتبار دروغین خود را از دست داده‌اند

مهمان‌پرست گفت: صهیونیست‌ها حیثیت و اعتبار دروغین خود را از دست داده‌اند و گنبد آهنین آن‌ها از میان رفته است. از این رو ماندن خود را در ادامه دادنِ جنگی نا برابر می‌دانند.
کد خبر: ۶۵۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ - 02April 2024

صهیونیست‌ها اعتبار دروغین خود را از دست داده‌اندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «رامین مهمانپرست» در برنامه «مقاومت بدون مرز» طی سخنانی اظهار داشت: صهیونیست‌ها حیثیت و اعتبار دروغین خود را از دست داده‌اند و گنبد آهنین آن‌ها از میان رفته است. از این رو ماندن خود را در ادامه دادنِ جنگی نا برابر می‌داند. اسرائیل این وضعیت را بر سر مردم بی‌گناه در دیگر کشور‌ها تلافی می‌کند و از طرفی نتانیاهو می‌خواهد ایران وارد جنگ و درگیری مستقیم شود.

وی حمله به خاک ایران در کشور سوریه را اقدامی بی‌شرمانه دانست و افزود: فشار‌های سیاسی به قدری است که حتی آمریکایی‌ها نتوانستند قطعنامه آخر را وتو کرده و سکوت اختیار کردند.

مهمانپرست گفت: صهیونیست‌ها اعلام کردند حماس را نابود می‌کنند و با این توجیه دست به جنایت می‌زدند. ولی این میزان جنایت غیرانسانی، صهیونیست‌ها را به نتیجه نرساند و حمله به سفارتخانه ایران -که بر اساس هیچ پروتکلی قابل پذیرش نیست، اعلام جنگ مستقیم با ایران است تا درگیری را گسترش دهد.

به گفته این تحلیلگر مسائل سیاسی روند کنونی پای دیگر کشور‌ها را به جنگ باز خواهد کرد و از این رو باید هوشمندانه و بر خلاف نیات رژیم صهیونیستی وارد عمل شویم. اگر آن‌ها خواهان درگیری مستقیم هستند، باید ضرباتی وارد کنیم که به اهداف خود دسترسی پیدا نکنند.

مهمانپرست خاطرنشان کرد: اسرائیل در چند ماه گذشته نشان داد هیچ بویی از انسانیت نبرده و این حرکات نشان از قرار گیری صهیونیست‌ها در سراشیبی سقوط دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها