مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

حمله جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی خشم ملت ایران را برانگیخت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۵۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ - 02April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «منوچهر ذوالفقاری»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در دمشق را که شهادت جمعی از پاسداران عزیز ایران را در پی داشت تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بار دیگر رژیم جنایت‌کار صهیونیستی در اقدامی تروریستی با تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه، تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند.

شهادت پرافتخار سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی، فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس و تربیت یافته مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و تعدادی دیگر از پاسداران سرفراز ایران اسلامی در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) خشم و انزجار ملت شریف ایران اسلامی را برانگیخت.

بدینوسیله شهادت جمعی از پاسداران عزیز میهن اسلامی و مدافعان حرم را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدّظله العالی، آحاد ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، همکاران و هم‌رزمانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت را تسلیت و تبریک عرض می‌نمایم و برای خانواده شهدای این حادثه و ملت شریف ایران از خداوند متعال صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها