"اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای" منتشر می‌شود

"اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای" مجموعع مقالاتی است که در همایش "التجدید و الاجتهاد الفکری عند الامام الخامنه‌ئی" در سال 1390 درباره دیدگاه‌ها، افکار و اندیشه‌های مقام معظم رهبری در بیروت ارائه شد.
کد خبر: ۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱ - 23November 2013

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مهدی فضائلی مدیر انتشارات سروش به مناسبت هفته کتاب، اظهار داشت: هزار و ششصدمین عنوان کتاب انتشارات سروش به کتاب "اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه آیتالله خامنهای" اختصاص یافته که به زودی منتشر میشود.

وی ادامه داد: این کتاب ترجمه مجموع مقالاتی است که در همایش "التجدید و الاجتهاد الفکری عند الامام الخامنه ئی" در سال 1390 با حضور تعدادی از شخصیتهای برجسته از جهان اسلام در بیروت برگزار و مقالات ارزشمندی درباره دیدگاه ها، افکار و اندیشههای مقام معظم رهبری در آن ارائه شد که توسط یک ناشر لبنانی به زبان عربی منتشر شده است.

وی همچنین از آغاز عرضه و فروش الکترونیکی کتابهای انتشارات سروش همزمان با هفته کتاب از طریق سایت این شرکت با نشانی http://soroushpublishingco.ir  خبرداد و گفت: به زودی بخشهای برگزیده و کلیدی از کتابهای انتشارات سروش به صورت پیامک در اختیار علاقمندان و دوستداران مطالعه و کتابخوانی قرار خواهد گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار