رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیروز نبرد غزه گروه‌های مقاومت هستند

خرازی با اشاره به توانمندی گروه‌های مقاومت فلسطین و سردرگمی رژیم صهیونیستی گفت: در هر صورتی پیروز نبرد غزه گروه‌های مقاومت هستند.
کد خبر: ۶۶۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۹ - 17April 2024

خرازی«کمال خرازی» رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و برقراری آتش بس اظهار داشت: امید همه این است که آتش بس در غزه برقرار شود.

خرازی با اشاره به توانمندی گروه‌های مقاومت فلسطین و سردرگمی رژیم صهیونیستی در غزه افزود: در هر صورتی پیروز نبرد غزه گروه‌های مقاومت هستند.

به گزارش دفاع‌پرس، مبارزان جبهه مقاومت در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی در چارچوب عملیات طوفان‌الاقصی با پوشش رگباری از موشک‌ها از نوار محاصره شده غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین نفوذ کرده و در یک حمله غافلگیرانه بی‌سابقه در تعطیلات بزرگ صهیونیست‌ها، ده‌ها شهرک‌نشین را به هلاکت رسانده و تعدادی دیگر را به اسارت بردند.

رژیم صهیونیستی در پی عملیات طوفان الاقصی که مبهوت شده و در شوک فرو رفته بود، حملات هوایی را به غزه آغاز کرد و نخست وزیر این رژیم گفت که این رژیم اکنون در حال جنگ با حماس است.

در حالی که پیامد‌های کامل این عملیات هنوز در حال آشکار شدن است، مقیاس و هماهنگی عملیات طوفان الاقصی حاکی از توانمندی عملیاتی جسورانه و تقویت شده از سوی مقاومت فلسطین است.

تأثیر روانی ناشی از وضعیت موجود برای صهیونیست‌ها عمیق بوده است. رژیم صهیونیستی با متزلزل شدن آنچه «برتری نظامی خود» می‌نامید، بدترین شکست استراتژیک خود را در برابر مقاومت فلسطین از زمان ایجاد آن در ۷۵ سال پیش تجربه می‌کند.

پس از ۴۶ روز درگیری در نوامبر ۲۰۲۳ با میانجی‌گری قطر و مصر، بین گروه‌های مقاومت فلسطین و اسرائیل آتش‌بس موقت تنها برای یک هفته برقرار شد. دو طرف توافق کردند که از ۲۴ نوامبر به مدت چهار روز درگیری را متوقف کنند. آزادی ۵۰ زندانی اسرائیلی در غزه در ازای ۱۵۰ اسیر فلسطینی بازداشت شده در اسرائیل و ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه از مفاد این توافق بود.

متاسفانه تاکنون حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه با شهادت بیش از ۳۰هزار نفر که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند ادامه دارد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار