فرمانده انتظامی شهرستان لامرد:

خانواده‌های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستند

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد به منظور تجلیل از رشادت و پایمردی‌های خانواده‌های معظم شهدای انتظامی لامرد طی آیینی با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۶۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷ - 16April 2024

خانواده‌های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ «محسن لشکری» فرمانده انتظامی شهرستان لامرد، طی آیینی به همراه حجت الاسلام آزاد امام جمعه شهرستان، برزگر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدای والامقام انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که در فضای کاملا صمیمی در سالن جلسات شهید کشتکار فرمانده انتظامی شهرستان لامرد برگزار شد سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی لامرد پیرامون مسایل و مشکلات خانواده‌های شهدای صبور انتظامی مطالبی را بیان نمود و گفت: شهدای فراجا انسان‌های بزرگی بودند که با نثار خون خود، از نظام و اسلام و حریم ولایت به صورت جانانه دفاع کردند و باید گفت که خانواده‌های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستند.

لشکری با بیان این مطلب که شهادت بالاترین مقام و درجه‌ای است که تنها انسان‌های مخلص درگاه پروردگار می‌توانند به آن دست پیدا کنند خاطرنشان کرد: بی‌تردید دعای خیر پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا همیشه یاریگر ما در انجام بهتر مأموریت‌ها و کسب موفقیت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: به خانواده‌های معظم و معزز شهدا این اطمینان را می‌دهیم که نیرو‌های انتظامی در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم ولایت ثابت قدم بوده و راه فرزندان گرامی آن‌ها را با اقتدار ادامه خواهند داد و اجازه نمی‌دهند خللی به امنیت و آرامش این کشور وارد شود.

حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد ضمن تشکر و قدردانی از فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان لامرد در برپایی و ایجاد نظم و امنیت در شهرستان بر رفع مشکلات و موانع پیش رو خانواده شهدا تاکید کرد.

 امام جمعه لامرد گفت: بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد با اهتمام جدی تری نصبت به رفع مشکلات خانواده شهدا تلاش کنند.

همچنین در این مراسم عباس برزگر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان قول مساعد و همکاری را داد.

در این آیین، خانواده‌های معظم و معزز شهدا نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری از مردم خواستند که نگذارند خون فرزند شهیدشان پایمال شود و همیشه پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت باشند.

در پایان این مراسم، از خانواده‌های معظم شاهد تقدیر، تشکر و قدردانی بعمل آمد و به رسم یادبود هدایایی تقدیم گردید.

گفتنی است؛ نیروی انتظامی شهرستان لامرد ۱۵ شهید سرافراز را برای تامین امنیت منطقه و کشور، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها