مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

عملیات «وعده صادق» عدم کارایی سامانه «فلاخن داوود» را اثبات کرد

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: عدم کارایی گنبد آهنین و سامانه فلاخن داوود در رهگیری و انهدام موشک‌هایی که توسط جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق مورد استفاده قرار گرفت اثبات شد.
کد خبر: ۶۶۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷ - 17April 2024

عملیات «وعده صادق» عدم کارایی سامانه «فلاخن داوود» را اثبات کردسردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی اظهار داشت: مقابله با ظلم، تنبیه متجاوز و دفاع از مظلوم و دفاع از عزت و هویت اسلامی مفاهیم ارزشمند و بلندی هستند که در آموزه‌های اسلامی و دینی به آن تاکید زیاد شده است و جامعه، امت و حکومت اسلامی و همچنین رهبران الهی و زمامداران حکومت‌های دینی تکلیف دارند که بر این مبانی ایستادگی و از آن‌ها دفاع و با کسانی که متعرض این مفاهیم بلند هستند برخورد کنند.

وی افزود: سال‌ها است که رژیم خبیث، کودک‌کش و جنایت‌پیشه صهیونیستی به پشتوانه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بی‌چون و چرای نظام سلطه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین مرتکب هر جنایتی می‌شوند و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از میانه جنایتکاری‌ها و ظلم‌های روا شده به مردم مظلوم عبور کرده و کسی نیست که این رژیم جعلی را ماخذه کند.

این مقام مسئول یادآور شد: مدتی است که جبهه مقاومت متشکل از رزمندگان حماس، گردان‌های قسام، نیروهای مقاومت در لبنان، یمن، سوریه، عراق و سایر کشورهای اسلامی به این جمع‌بندی رسیده‌اند که باید در برابر ظلم ظالم بایستند و مقاومت کنند و زیر بار ظلم نروند. نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشاهنگ این حرکت است و به عنوان معلم و مروج فرهنگ مقاومت و مقابله با ظلم در عصر حاضر شناخته می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شهادت سرداران زاهدی و حاج‌رحیمی و جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، تصریح کرد: با هدف قرار دادن کنسولگری ایران توسط رژیم صهیونیستی که جزو خاک کشورمان است باز هم شاهد بودیم که مجامع بین‌المللی نسبت به این جنایت واکنش قابل قبولی نشان ندادند و حتی حاضر نشدند آن را محکوم کنند.

سردار یوسفعلی‌زاده بیان داشت: پاسخ به این جنایت و خباثت، حق طبیعی و مسلم جمهوری اسلامی بود. همچنین در بیش از شش ماهی که از عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد، انتظار عمومی ملت ایران، امت اسلام و مستضعفین عالم این بود که جمهوری اسلامی نقش موثری را در قبال جنایات اسرائیل در غزه ایفا کند.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق، مستند به سخن اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه رژیم خبیث باید تنبیه شود، بود و این وعده داده شده و این تنبیه قطعی انجام شد. البته حامیان رژیم صهیونیستی تلاش زیادی کردند که جمهوری اسلامی تاوان جنایت اسرائیل را در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق ندهد و یا رژیم صهیونیستی از خود تابویی ساخته بود اما بحمدالله این عملیات با اقتدار و با ابتکار عمل و اثرگذاری بی‌نظیر که از داخل کشور تا سرزمین‌های اشغالی و ممالک اسلامی و تا جغرافیای جهان را در بر گرفت تاثیرگذاری خود را به شدت تضمین و تثبیت کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق که با بررسی‌های دقیق و کارشناسانه و بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و با حضور و نقش‌آفرینی همه اعضا و عاملیت سپاه پاسداران و نیروی هوافضا سپاه، پاسخ صهیونیست‌ها داده شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: جمهوری اسلامی با اجرای عملیات وعده صادق، دشمن خبیث و متجاوز را تنبیه کرد و هیمنه این دشمن را شکست. با انجام این عملیات دنیا اذعان کرد که هرگاه جمهوری اسلامی وعده‌ای را بدهد آن را محقق خواهد کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده بیان داشت: در عملیات وعده صادق عدم کارایی گنبد آهنین و فلاخن داوود در رهگیری و انهدام موشک‌هایی که توسط جمهوری اسلامی در این عملیات مورد استفاده قرار گرفت به اثبات رسید.

وی افزود: امروزه فضای مجازی و اینترنت با هدف گسترش جنگ روانی، اغواگر هستند. امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه جز اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی و دفاع از ظالم حرف دیگری ندارد. آحاد جامعه با ارتقای سطح سواد رسانه‌ای خود و نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین و روشنگری حقایق بایستی شبکه اطلاع‌رسانی جبهه حق را تقویت و در جهت افشای چهره حقیقی رژیم جعلی صهیونیستی گام بردارند.

این مقام مسئول اظهار داشت: وعده صادق محقق شد و فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی اهداف و دستاورهای این عملیات پیروزمندانه و غرورآفرین را گزارش و تبیین کردند. باید این گزارش‌ها را بشنویم و به آن اعتماد و اعتقاد داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: باید به نظام مقدس اسلامی و نیروهای مسلح کارآمد آن که  عملیات غرورآفرین و مبتکرانه‌ وعده صادق را اجرا کردند افتخار کنیم و خدا را شاکر باشیم که در جغرافیا و زمانی زندگی می‌کنیم که جمهوری اسلامی پشت نظام سلطه را با همه هیمنه و ابهتش به خاک مالید.

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: باید به توانمندی دفاعی کشورمان برای مقابله با هرگونه تهدید باور داشته باشیم.

گفت‌وگو: محمدرضا حقدادیان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها