معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت:

توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود

دهقان با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود.
کد خبر: ۶۶۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ - 17April 2024

توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد دهقان» معاون حقوقی رئیس جمهور صبح امروز  (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام حقوقی درخصوص حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار داشت: حقوقدانان درخصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود؛ فعلا در مورد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: در حال کار روی همه تحولات مربوطه به ویژه با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

دهقان با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران، افزود: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وی یادآور شد: رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بستر برخی از اقدامات ما بوده و مسیر خود را طی می‌کند. ما در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها