فردا با حضور همسر نادر ابراهیمی؛

«بار دیگر، مردی که دوستش می‌داشتیم» به عصر فیلم اوج رسید

هیجدهمین عصر فیلم اوج با اکران مستند پرتره «بار دیگر، مردی که دوستش می‌داشتیم»، به زندگی نادر ابراهیمی می‌پردازد.
کد خبر: ۶۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ - 16January 2016

«بار دیگر، مردی که دوستش می‌داشتیم» به عصر فیلم اوج رسید

به گزارش فرهنگ و هنر دفاع پرس هیجدهمین عصر فیلم اوج با اکران مستند پرتره «بار دیگر، مردی که دوستش میداشتیم»، که به زندگی نادر ابراهیمی میپردازد.

نادر ابراهیمی در ۱۴ فروردین سال ۱۳۱۵ در تهران بهدنیا آمد. نادر ابراهیمی تحصیلات مقدماتی خود را در زادگاهش یعنی شهر تهران گذراند و پس از گرفتن دیپلم ادبی از دبیرستان دارالفنون، به دانشکده حقوق وارد شد. اما این دانشکده را پس از دو سال رها کرد و سپس در رشته زبان و ادبیات انگلیسی به درجه لیسانس رسید.

او از ۱۳ سالگی به یک سازمان سیاسی پیوست که دستگیری، بازجویی و زندان رفتن را برایش درپی داشت. در سال ۱۳۴۲ نخستین کتاب خود را با عنوان «خانهای برای شب» بهچاپ رسانید که داستان «دشنام» در آن با استقبالی چشمگیر مواجه شد.

تا سال ۱۳۸۰ علاوه بر صدها مقالهٔ تحقیقی و نقد، بیش از صد کتاب از او چاپ و منتشر شدهاست که دربرگیرندهٔ داستان بلند(رمان) وکوتاه، کتاب کودک و نوجوان، نمایشنامه، فیلمنامه و پژوهش در زمینههای گوناگون است.

این مراسم با حضور فرزانه منصوری(همسر نادر ابراهیمی)، اکبر عالمی، مجید حسینی زاد، جمشید گرگین، سعید کیایی و عوامل فیلم، ساعت پانزده روز یکشنبه، 27 دی ماه، در سالن نمایش سازمان هنری رسانه ای اوج واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان برادران مظفر(شمالی)، سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار می شود. حضور برای عموم آزاد است.


 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار