مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین:

کلنگ مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین به زمین زده می‌شود

سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی: شش بهمن مان سال جاری در حاشیه اجلاس سراسری نماز در قزوین، با حضور معاون اول رئیس جمهور جناب آقای جهانگیری، کلنگ مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین به زمین زده خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ - 17January 2016

کلنگ مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین به زمین زده می‌شود

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ششم بهمن ماه سال جاری در حاشیه اجلاس سراسری نماز در قزوین، با حضور معاون اول رئیس جمهور جناب آقای جهانگیری، کلنگ مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین به زمین زده خواهد شد.

سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی در ادامه بیان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین در زمینی به مساحت 8 هکتار در مجموعه فرهنگی تفریحی پارک فدک در جوار آرامگاه هشت شهید گمنام دفاع مقدس دایر خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در ادامه افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد تومان در سه فاز آغاز خواهد شد که در مدت یک سال گذشته اقدامات اولیه مطالعات و طراحی و هماهنگی های استانی آن صورت گرفته است.

طاهرخانی تصریح کرد: این مرکز دارای بخش های متنوع و جذابیت های بصری برای گروهای مختلف سنی کودک و نوجوان ، جوان و بزرگ سال و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس خواهد بود که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده احداث خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار