جشن مهمانی لاله‌ها در شهرکرد برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه‌ی مبارک فجر جشن مهمانی لاله‌ها در شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ - 17January 2016

جشن مهمانی لاله‌ها در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، عزتالله رئیسی  با اشاره به جایگاه عظیم شهدا در جامعه اظهار کرد: گلزار شهدای روستای کران ساماندهی و بهسازی میشود.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی گلزار شهدای چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تاکنون تعداد زیادی از گلزار شهدای چهارمحال و بختیاری ساماندهی شدند.

این مسئول با اشاره به نقش شهدا در پیروی انقلاب اسلامی عنوان کرد: شهدا در هشت سال جنگ دفاع مقدس با گذشتن از جان خود از مهین، ناموس و دین خود دفاع کردند.

وی بیان داشت: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه از اهمیت ویژهای برخوردار است و باید بدان توجه شود.

رئیسی از زیرسازی و آسفالت جاده گلزار شهدای روستای کران خبر داد و گفت: با همکاری اداره کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری جاده گلزار شهدای روستای کران زیرسازی و آسفالت میشود.

وی با اشاره به برنامههای دهه مبارک فجر سال جاری عنوان کرد: همزمان با دههی مبارک فجر جشن مهمانی لالهها در شهرکرد برگزار میشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با این بزرگواران از دیگر برنامههای دهه مبارک فجر در این استان است.

وی به برگزاری مراسم شاخص میهمانی لالهها در تاریخ 15 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: این مراسم معنوی یکی از مهمترین برنامههای ایام الله دهه فجر است که هر ساله در سراسر کشور برگزار میشود.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار