فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

۳۲ سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند ابهری توزیع شد

«افشاری» از توزیع ۳۲ سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند به همت بسیج سازندگی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ - 11May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «علیرضا افشاری»، فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی و فرارسیدن دهه کرامت با اشاره به اقدامات یک سال اخیر بسیج سازندگی در شهرستان ابهر اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه ابهر در زمینه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، خدمات عمرانی و... اقدامات خوبی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه در سال گذشته ۶ واحد مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد و گروه‌های جهادی ساخته و به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد، تصریح کرد: همچنین ۱۰ واحد منزل مسکونی نیازمندان تعمیر و مرمت شد.

وی ادامه داد: مرمت و رنگ‌آمیزی ۱۲ مدرسه، تعمیر و بازسازی ۵ مسجد روستایی، کانال کشی و لوله کشی آب کشاورزی، توزیع بسته‌های کمک مومنانه و توزیع نوشت افزار از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه ابهر در سال گذشته است.

افشاری با بیان اینکه در سال گذشته ۳۲ سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند این شهرستان توزیع شد، گفت:همچنین دو رزمایش خدمات رسانی جهادگران فاطمی با برپایی میز خدمت و با حضور مسئولان ادارات شهرستان برگزار و برخی مشکلات روستاییان نیز با پیگیری و مساعدت مسؤولان مربوطه حل شد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر از پرداخت ۱۴۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی خبر داد و افزود: کیفی سازی جذب سرمایه از خیرین، مشاوره وهدایت ۴ کارگاه راکد جهت راه‌اندازی مجدد، کمک به واکسیناسیون دام روستایی، معرفی جوانان جویای کار به شرکت‌ها و کارگاه‌ها و ... از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه ابهر در سال گذشته می‌باشد.

افشاری به برنامه‌های این قشر در سال جاری اشاره کرد وگفت: برگزاری اردو‌های جهادی با همکاری بسیج دانش‌آموزی، دیدار با جهادگران فعال، برگزاری اردوی جهادی خانوادگی گروه‌های جهادی مهر علوی و فاطمی، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، مرمت خانه محروم، ارائه تسهیلات برای راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس، بازدید از کارگاه‌های منتخب اقتصاد مقاومتی، دیدار با تولیدکنندگان برتر بسیجی و دیدار با امام جمعه منتخب شهرستان از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار