پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر درپی شهادت شهید «موری زاده»

سرهنگ پاسدار«غریبی»در پیامی شهادت یادگار دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی حاج«نگهدار موری‌زاده» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 14May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر،سرهنگ پاسدار «‌علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در پیامی شهادت یادگار دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی حاج«نگهدار موری‌زاده» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا

استواری و عظمت جانبازان که از پس سال‌ها جانفشانی بی‌ادعا در عرصه مبارزه با خصم، با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی، عمری بسته‌لب از شِکوِه، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، حقیقتا شُکوه را هم شرمنده می‌سازد.
شهادت جانباز صبورحاج «نگهدار موری‌زاده» که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست، همه مخصوصا خانواده و هم‌رزمانش را در غم فراق خود گذاشت.  
بی تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با اولیاءالله و شهدای والامقام خواهد بود.
اینجانب این ضایعه درناک را به خانواده، هم‌رزمان این جانباز شهید و مردم شریف استان بوشهرتسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن سعیدفقید علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار