نماینده مجلس در نطق میان دستور:

طبل رسوایی غرب به صدا درآمده است

بامیری گفت: نحوه برخورد غرب با دانشجویان معترض به نسل کشی رژیم صهیونیستی به گونه‌ای طبل رسوایی غرب را به صدا درآورده که غرب‌گرا‌ها هم از آن اعلام انزجار و برائت می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰ - 15May 2024

عملیات «وعده صادق» اعتماد به توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از منافع ملی شدبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «حسین بامیری» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای سلامی گفت: این روز‌ها شاهد نقض آزادی بیان و حقوق بشر در آمریکا هستیم به طوری که سرکوبگری پلیس آمریکا، جنبش دانشجویی علیه نسل کشی در فلسطین در دانشگاه‌های ایالت‌های مختلف آمریکا فراگیر شده است.

وی تاکید کرد: نحوه برخورد غرب با دانشجویان معترض به نسل کشی رژیم صهیونیستی به گونه‌ای طبل رسوایی غرب را به صدا درآورده که غرب‌گرا‌ها هم از آن اعلام انزجار و برائت می‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا تلاش می‌کند با برچسب یهودی ستیزی این جنبش را سرکوب کند و این یعنی شکست قطعی آنها در بسیاری از معادلات جهانی و نقض ادعاهایشان در بسیاری از موارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظیفه شرعی خود دانسته از عملیات موفقیت آمیز و غرورآفرین وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که منجر به تقویت انسجام ملی و افزایش اطمینان و اعتماد مردم به توانمندی نیرو‌های مسلح در دفاع از منافع ملی شده است تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار