دیدار استاندار گیلان با پدر شهیدان «پسند» در رودسر

«عباسی» با پدر ۳ شهید والامقام «پسند» در سیاهکلرود رودسر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۶۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۸ - 17May 2024

دیدار استاندار گیلان با پدر شهیدان «پسند» در رودسربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان غروب پنجشنبه با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و جمعی از مدیران شهرستانی با حضور در شهرستان رودسر، به دیدار خانواده شهیدان «پسند» در روستای سیاهکلرود رفت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با تکریم از همه خانواده شهدا و ایثارگران گفت: استان ولایتمدار گیلان خانواده‌های چند شهید بسیاری دارد که با صبر و استقامت، فرزندانشان برای دفاع و صیانت از میهن اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و این شهیدان با ائمه اطهار بویژه سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) محشور هستند.

وی به اهتمام ویژه دولت برای بهره‌مندی از فرصت خدمت اشاره و بیان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، تمام همت خود را برای تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات مقام رهبری و پاسداشت خون پاک شهیدان به کار بسته و برای رفاه و آسایش مردم، خود را وظیفه‌مند می‌داند.

شهید سرهنگ پاسدار محمود پسند ۲۴ دی ماه ۱۳۶۰ در منطقه گیلان غرب، بسیجی عزت‌الله پسند ۲۶ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و بسیجی احمد پسند ۱۰ تیرماه ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۵ به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار