امام جمعه ایلام:

رفتار و کردار مدیران در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند، زیرا رفتار و کردار مدیران نظام اسلامی، در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است.
کد خبر: ۶۶۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵ - 18May 2024

رفتار و کردار مدیران در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امام‌ جمعه ایلام امروز در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی، ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت و تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: امام رضا (ع) به عنوان امام شیعیان مایه فخر نظام اسلامی و کشور ما است. روایت است که هر کسی مرقد مطهر امام رضا (ع) را زیارت کند گناهان گذشته و آینده‌اش آمرزیده می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت انجام هر کار در هر روز، به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) در نامه به مالک اشتر تاکید فرمودند: «در هر روز هر کاری دارید آن را در همان‌روز انجام دهید». موفق‌ترین مدیران کسی است مه هر کار را در روز خود انجام دهد و آن را به تاخیر نیندازد.

حجت‌الاسلام‌ کریمی‌تبار با تاکید بر این مطلب که مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند، یادآور شد: رفتار و کردار مدیران در نظام اسلامی، در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام بیان داشت: نیاز به مرکز پرتو درمانی در استان ضرورت است و مدیران متولی در این راستا باید همه تلاش خود را به‌کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار