«مرتضی کارآموزیان» مسئول سازمان بسیج رسانه و مسئول برگزاری «جام رسانه امید» در گفتوگو با خبرنگار دفاعپرس، درباره اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی اظهار داشت: سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام فرمودند که رسانهها به امیدآفرینی در جامعه کمک کنند؛ بر همین اساس، دوستان ما در سال گذشته رویدادی با عنوان «لیگ رسانهای» را طراحی کردند که پس از فارسیسازی «جام رسانه امید» نام گرفت.
کارآموزیان افزود: این اتفاق در بیشتر نقاط کشور رقم خورد و دوستان رسانهای در این حوزه تولید محتوا داشتند و در جاهایی که پیشرفت حاصل شده بود، حضور یافتند و در نهایت، منتخبین آنها به مراسم اختتامیه در تهران دعوت شدند.
مسئول بسیج رسانه ادامه داد: امروز میزبان ۶۰۰ نفر از منتخبین در تهران هستیم و نزدیک به ۵۰ نفر از رسانههای بینالمللی هم دوستان ما را همراهی میکنند.
وی خاطرنشان کرد: ما از افرادی که مصادیق پیشرفت بودند، برای حضور در این مراسم دعوت کردیم که شامل تولیدکنندگان و صنعتگران هستند. آنها قرار است که در این مراسم صحبت و نظرات خود را اعلام کنند و بگویند که چگونه امیدآفرینی کردند.
کارآموزیان اضافه کرد: بر همین اساس، قرار است که خبرنگاران و دوستان حاضر در این مراسم تولید محتوا داشته باشند و آنها را در سکوهای مختلف منتشر کنند.
مسئول برگزاری جام رسانه امید گفت: این مراسم در واقع رقابتی بین اهالی رسانه است تا بتوانند به بهبود وضعیت امیدآفرینی، و تولید خبر خوب و خوش در جامعه کمک کنند.
وی عنوان کرد: برگزاری چنین رویدادی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بهویژه مطالبات مقام معظم رهبری بسیار اثرگذار و کاربردی میدانیم؛ زیرا امروز دشمن راهبرد اصلی خود را ناامیدسازی مردم قرار داده است.
کارآموزیان افزود: ما با اهالی رسانه همقسم شدیم تا کلام روایت جمهوری اسلامی ایران را بر روی بحث امیدآفرینی انجام بدهیم؛ زیرا قطعاً تولید محتوای امیدآفرین که یکی از مصادیق آن «پیشرفت» است، به ما در حوزههای مختلف بهویژه عرصه اقتصادی و معیشتی کمک خواهد کرد.
مسئول بسیج رسانه خاطرنشان کرد: بسیاری از مسایل اقتصادی که در حال رقم خوردن است، نشأت گرفته از موضوعات مربوط به عملیات روانی دشمن است که این اقدامات را با کمک رسانههای خودشان رقم میزنند.
وی اظهار داشت: ما امروز تمرینهای گروهی خودمان را با اهالی رسانه انجام میدهیم و در حال ایجاد نقطه کانونی برای خودمان هستیم.
کارآموزیان تأکید کرد: قطعاً تولید محتوای اثربخش و اخبار خوب، خوش و امیدبخش برای جامعه و انتشار آن در سکوهای مختلف در حوزههای مختلف، اثربخش خواهد بود.
انتهای پیام/ 134