یادداشت/ ابوالقاسم محمدزاده

«شهادت» پاداش مجاهدت‌های سید محرومان

سید جان! می‌دانم خسته شدی؛ از ما و از کج خلقی روزگار. حتما پاداش تلاش و خستگی‌هایت را به بهترین وجه ممکن با شهادت گرفتی، قطعا آغوش خیلی‌ها برایت باز است و مهیای استقبال از شما هستند.
کد خبر: ۶۶۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲ - 20May 2024

«شهادت» پاداش مجاهدت‌های سید محرومانگروه استان‌های دفاع‌پرس _ «ابوالقاسم محمدزاده» پیشکسوت دفاع مقدس؛ سید جان سلام! از آخرین زیارتی که پابوس آمدی زمانی نمی‌گذرد. چشمان گریانت را دیدیم و دست‌هایی را که بر مضجع شریف می‌کشیدی و با همان کف دست اشکت را.

سید جان! آن روز، در آن شور و حال؛ و در آن خلوتی که با امام رضا علیه‌السلام داشتی چه از او خواستی که اینگونه در شب ولادتش، مهمان سفره او در عرش الهی شدی.

سید جان! می‌دانم خسته شدی؛ از ما و از کج خلقی روزگار. حتما پاداش تلاش و خستگی‌هایت را به بهترین وجه ممکن با شهادت گرفتی، قطعا آغوش خیلی‌ها برایت باز است و مهیای استقبال از شما هستند، حالا که می‌روی پس از این همه کار و تلاش‌؛ و این همه خدمت، آرام بگیری؛ ما را فراموش نکن و از دعا در حق ما، در حق آن‌هایی که خادم‌شان بودی و حالا درد فراقت را به جان می‌خرند را فراموش نکن. زیرا هرگز از ذهن ما و تاریخ این مرز بوم پاک نخواهی شد.

سید جان! خداحافظ. بهشت و همنشینی با جد بزرگوارتان مبارکت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار