استاد حوزه علمیه:

آیت‌الله رییسی دغدغه مردم داشت

حجت‌الاسلام صغیرا با اشاره به خدمات آیت‌الله رییسی گفت: آیت‌الله رییسی دغدغه مردم داشت و ذوب در رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۶۶۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ - 20May 2024

آیت‌الله رییسی دغدغه مردم داشتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی صغیرا» کارشناس فرهنگی و اجتماعی شامگاه دوشنبه در مراسم محله کرامت در خیابان شهدای کوهانستان اصفهان، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در زمان انقلاب امام خمینی (ره) زندگی می‌کنیم که به ما راه جاودانه زیستن را آموخت.

وی ادامه داد: شخصیت‌ بزرگی مانند آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عمر خود را صرف خدمت به مردم کرد و همانند امام خمینی (ره) افتخار می‌کردند که به آنها خادم ملت گویند و هیچ عنوانی را بالاتر از خادمی ملت برای خود شایسته نمی‌دانست. مردم ما قدرشناس ما خادمان خود را خوب می‌شناسند و همانطور که امام خمینی (ره) در زمان دفاع مقدس فرمودند ملت ما از ملت زمان رسول خدا بهترند.

حجت‌الاسلام صغیرا با بیان اینکه شهید رییسی خدمات و برکات بسیار زیادی در عمر خدمتی خود داشت، افزود: در مظلومیت آیت‌الله رییسی همین بس که عده‌ای به دروغ گفتند که شش کلاس بیشتر درس نخوانده است در حالی که ایشان عمر خود را در عرصه تحصیل گذراندند و علاوه بر اینکه از نظر حوزوی مدرس خارج فقه و اصول بودند و به صورت رسمی نیز دکترای فقه و حقوق داشت و مقالات و کتاب‌های متعددی در این زمینه نوشته بودند.

وی تصریح کرد: آیت الله رییسی هرکجا بود منشأ خدمات بسیار بود، قوه قضاییه را طوری متحول کردند که بسیاری از مشکلات این قوه برطرف شد. وقتی تولیت آستان قدس رضوی را به عهده گرفت کارهای بسیار مهمی انجام داد و از جمله با شناسایی افراد محروم، آنها را ذیل خدمات آستان قدس رضوی قرار داد و محدوده خدمات آستان قدس رضوی را در قالب ۱۲ گروه تخصصی در جای جای کشور گسترش داد تا هر کس هر کاری می‌تواند به عشق امام رضا (ع) برای مردم انجام دهد.

این کارشناس فرهنگی اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی برای رفع مشکلات محرومان وقت نمی‌شناخت و در بدترین شرایط آب و‌ هوایی در هر مشکلی به یاری محرومان می‌رفت و در یک کلام آیت‌الله رییسی دغدغه مردم داشت و ذوب در رهبر معظم انقلاب اسلامی بود به گونه‌ای که هر جا دیگران از او تعریف می‌کردند خود را سرباز ولی فقیه معرفی می‌کردند و حقیقتا خادم ملت و خادم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) بود.

وی بیان داشت: ایشان متواضع و اهل ادب بود و در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از ملامت سرزنش کنندگان ذره‌ای هراس نداشت، طوری که در این مدت کوتاه ۹ هزار کارخانه‌ای که در دوره‌های قبل راکد شده بودند را احیا کردند و برغم‌ اینکه مردانگی کرد و ایستاد ولی باز به او تهمت زدند.

حجت‌الاسلام صغیرا با بیان اینکه شهید رییسی عاشق شهادت بود، تصریح کرد: ملامت سرزنش کنندگان او را سست و متوقف نکرد چون برای خدا کار می‌کرد و معتقد بود کسی که برای خدا کار می‌کند خسته نمی‌شود و همانطور که در روز میلاد امام رضا (ع) حکم او برای ریاست جمهوری تنفیذ شد و در شب میلاد این امام مزد شهادت را دریافت کرد زیرا کسی که در راه خدمت به مردم از دنیا برود مصداق مهاجر الی الله و اجر او همانند شهادت با خدا است.

وی با اشاره به عنایات الهی به مردم ایران، گفت: مردم هیچ اضطرابی در دل خود راه ندهند، گوش به اوامر رهبر معظم انقلاب باشند و‌ دیگران را به سوی ایشان هدایت کنید. در این مکان با روح شهدای عهد می‌بندیم که دست از دامن حضرت امام خامنه‌ای سید و سالار انقلاب اسلامی برنمی‌داریم زیرا وصیت این شهدا تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و‌ دلدادگی نسبت به ایشان است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار