یادداشت/ حجت‌الاسلام عباس بابائی

راز محبوبیت سیدالشهدای خدمت

خدمت به مردم در کسوت طلبگی، سربازی در رکاب ولایت و اخلاص خصوصیاتی بود که موجب محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی شد.
کد خبر: ۶۶۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷ - 21May 2024

راز محبوبیت سیدالشهدای خدمتگروه استان‌های دفاع‌پرس _ حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین «عباس بابایی» مسئول قرارگاه تربیتی امین؛ چه بخواهیم و چه نخواهیم، «سید ابراهیم» تبدیل به یکی از اسطوره‌های ایران‌زمین شد؛ درست مثل «حاج ‌قاسم».

به این سروصدای عده‌ای رجاله‌ی رسانه‌ای نگاه نکنید؛ اول به جمعیت چندمیلیونی تشییع‌کننده‌ی چند روز آینده بنگرید و آنگاه به جوشش خون پاک این خادم‌الرضا و خادم‌الملة و به خلوص و مظلومیت خاصش نظاره کنید که چسان در قلوب همگان انقلاب به پا خواهدکرد.

تمام شرایط برای متهم‌شدن و برچسب‌خوردن توسط بنگاه‌های خبرپراکنی ضد انقلاب را داشت؛ خادمی بود که علاوه بر طلبه‌بودن، سال‌ها در کسوت مدیریت‌های کلان حرم جمهوری اسلامی با افتخار انجام وظیفه کرد.

علی‌رغم این میزان از سم‌پاشی‌های داخلی و خارجی، اما این مقبولیت و محبوبیت خیره‌کننده‌اش از کجاست؟

سه عامل داشت که اولی را همیشه به داخلی‌ها می‌گفت و دومی را به خارجی‌ها و سومی را فقط به خدا.

طلبه‌ خدمتگزار؛ ویژگی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود: «رئیسی عزیز، خستگی نمی‌شناخت». خصوصیتی که باعث محبوبیت طلاب و روحانیت در طول تاریخ تشیع شده ‌است و امروز مرز جداکننده‌ طلبه‌ انقلابی و غیرانقلابی است؛ نوکری مردم.

سربازی امام‌خامنه‌ای؛ همان ویژگی که باعث محبوبیت مدیران نظام در قلوب ملت و باعث جدایی مدیر انقلابی از غیرانقلابی است؛ درست مثل شهیدان بهشتی و رجائی و حاج ‌قاسم.

اخلاص؛ خاصیت اخلاص آن است که انسان را بزرگ می‌کند و محبوب؛ «سید ابراهیم» هر کجا بود برای خدا کار کرد؛ نه از ناسپاسی‌ها و طعن‌ها سست شد و نه تمجیدها و تکریم‌ها متکبرش کرد.

سلامٌ علیه یومَ وُلد و یوم استشهد و یوم ابعث حیاً.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار