مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

نامگذاری خیابان‌های دزفول به نام شهدای خدمت

سرهنگ سعادت زاده گفت: نامگذاری‌ خیابان‌ها به نام شهدا باعث می‌شود که یاد، خاطره و خدمات این چهره‌های شاخص و جهادی انقلاب در اذهان عمومی باقی بماند و نسل‌های بعدی نیز شناخت بیشتر و بهتری از این خادمان ملت پیدا کنند.
کد خبر: ۶۶۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷ - 21May 2024

نامگذاری خیابان‌های دزفول به نام شهدای خدمتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «هادی سعادت زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در شورای اداری این مرکز به حرکت شایسته شهرداری و شورای اسلامی شهر دزفول اشاره کرد و اظهار داشت: طی اقدامی پسندیده، خیابان دکتر شریعتی از پل سردار دل‌ها شهید سلیمانی تا چهار راه حرم به بلوار « خادم الرضا (ع) آیت‌الله رئیسی» نامگذاری شد.

وی افزود: به پاس خدمات شهید دیپلمات «امیر عبداللهیان» وزیر خارجه فقید جمهوری اسلامی و تعبیر مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان وزیر مجاهد، مقرر شد خیابان ساحلی حد فاصل میدان شهدای قلعه تا خیابان ساحلی نیز به نام «وزیر مجاهد، حسین امیر عبدالهیان» نامگذاری شد.

سعادت زاده گفت: این نامگذاری‌ها باعث می‌شود که یاد، خاطره و خدمات این چهره‌های شاخص و جهادی انقلاب در اذهان عمومی باقی بماند و نسل‌های بعدی نیز شناخت بیشتر و بهتری از این خادمان ملت پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار