سردار جزایری:

روند ارتقاء توان موشکی ادامه می‌یابد/ مراودات دیپلماتیک بر اراده دفاعی کشور اثری ندارد

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: با وجود دشمنان عنود جمهوری اسلامی ایران، ارتقای تجهیزات دفاعی و توان موشکی جزو اولویت‌های نیروهای مسلح است و در چارچوب تدابیر عالی نظام با قوت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۶۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ - 19January 2016

روند ارتقاء توان موشکی ادامه می‌یابد/ مراودات دیپلماتیک بر اراده دفاعی کشور اثری ندارد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی سخنان سخیف و خارج از عرف رئیس جمهور آمریکا پیرامون توان موشکی جمهوری اسلامی ایران، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح برای اطمینانبخشی به مردم شریف ایران گفت: ارتقای تجهیزات دفاعی و موشکی کشور از اولویتهای نیروهای مسلح است و روند آن لحظهای متوقف نخواهد شد.

سردار جزایری افزود: با وجود دشمنان عنود جمهوری اسلامی ایران، ارتقای تجهیزات دفاعی و توان موشکی جزو اولویتهای نیروهای مسلح است و در چارچوب تدابیر عالی نظام با قوت پیگیری میشود.

معاون ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: روند رو به رشد تولیدات و تجهیزات دفاعی کشور برای لحظهای توقف نشده و بدیهی است با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به جایگاه و روندها و فرایندهای مربوط به امور دفاعی کشور گفت: کسانی که با ساختار حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران آشنایی دارند، میدانند که اراده دفاعی کشور تحت تاثیر هیچیک از مراودات مرسوم دیپلماتیک و یا گفتگوهای دوجانبه یا چند جانبه قرار نمیگیرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی برای مقابله با تهدیدات فراروی کشور روز به روز بر سطح آمادگیهای همهجانبه دفاعی خود خواهند افزود، تصریح کرد: به راهبرد جدید آمریکا و رژیمهای سلطه مبنی بر گفتمان تضعیف بنیه دفاعی ایران در میدانهای واقعی پاسخ خواهیم داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار