فرمانده سپاه عاشورا؛

احیای واحد‌های تولیدی و اتمام طرح‌های نیمه تمام ثمره تلاش شهید آیت الله رئیسی

سردار عباسقلی زاده گفت: امروز منکر مشکلات اقتصادی نیستیم مشکلاتی که از سال‌های گذشته انباشته و اکنون پیچیده شده است ولی آیت الله رئیسی شبانه روز برای رفع آن‌ها تلاش می‌کرد و بسیاری از آن‌ها را هم برطرف کرد که از آن جمله به احیای واحد‌های تولیدی و اتمام طرح‌های نیمه تمام می‌توان اشاره کرد.
کد خبر: ۶۶۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳ - 23May 2024

احیای واحد‌های تولیدی و اتمام طرح‌های نیمه تمام ثمره تلاش شهید آیت الله رئیسیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه عاشورا «سردار اصغر عباسقلی زاده» گفت: آیت الله رئیسی از ابتدای کار خود در دولت، خادم و گره گشای مردم بود و در راه رفع مشکلات آن ها تلاش کرد.

وی ادامه داد: نمونه عینی خدمات این خادم خستگی ناپذیر خدمات ارزنده اش در دوران کرونا بود که با مدیریت خود و هیئت دولت توانست آمار مرگ و میر را به صفر برساند.

سردار عباسقلی زاده یادآور شد: امروز منکر مشکلات اقتصادی نیستیم مشکلاتی که از سال های گذشته انباشته و اکنون پیچیده شده است ولی آیت الله رئیسی شبانه روز برای رفع آن ها تلاش می کرد و بسیاری از آن ها را هم برطرف کرد که از آن جمله به احیای واحدهای تولیدی و اتمام طرح های نیمه تمام می توان اشاره کرد.

فرمانده سپاه عاشورا به موفقیت های دیپلماسی کشورمان نیز در دوران آیت الله رئیسی اشاره و بیان کرد: در راستای منافع ملی کشورمان با کشورهای همسایه تعامل و تلاش داشت.

سردار عباسقلی زاده اظهارداشت: در موضوع فلسطین نیز گام های موثری در دنیا برداشت که امروز خیزش و بیداری جهانی در حمایت از مردم غزه نتیجه آن است.

وی اعلام عزای عمومی در کشورهای همسایه را در پی شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت نیز نتیجه دیپلماسی برتر کشورمان در منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار