معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

مزد خدمت صادقانه به مردم حتماً عاقبت به خیری است

نظری گفت: شهید رئیسی از روز اول تا آخرین روز لحظه‌ای از پا ننشست چراکه معتقد بود و خدمت را به آرمان‌های امام و انقلاب گره زد.
کد خبر: ۶۶۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸ - 23May 2024

مزد خدمت صادقانه به مردم حتماً عاقبت به خیری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با تسلیت مصیبت از دست دادن رئیس جمهور و جمعی از خادمان مردم، اظهار داشت: آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری ولایتمدار، مردمی، صدیق و یار و یاور رهبری بود.

 بهنام نظری اضافه کرد: شهید رئیسی از روز اول تا آخرین روز لحظه‌ای از پا ننشست چراکه معتقد بود و خدمت را به آرمان‌های امام و انقلاب گره زد.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم قدرشناس ایران در تشییع پیکر شهدای خدمت، گفت: پیام این حضور برای مسئولین این است که هر کسی در خط ولایت و در لباس خدمت صادقانه به مردم خدمت کند حتماً عاقبت به خیر خواهد شد.

نظری با بیان اینکه به لطف خدا سایه‌ی پُربرکت مقام معظم رهبری بر سر ما است، عنوان کرد: امیدواریم با دستان مردم رئیس جمهوری انتخاب شود که با ادامه‌ی راه شهید رئیسی برای رسیدن به قله‌ای که رهبر معظم انقلاب نوید داده‌اند تلاش کند.

نظری با اشاره به حماسه آزادسازی خرمشهر، بیان داشت: مرکز ثقل اقتدار نظام از مسجد و روحانیت آغاز شده و سوم خرداد ۶۱ در مسجد خرمشهر فتح غرورآفرینی رقم خورد که که کمر دشمن بعثی را شکست.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، خاطرنشان کرد: رزمندگان لشکر خدا بودند، و امروز خرمشهرهایی در پیش داریم که ما هم باید برای رقم زدن فتحی دیگر به تأسی شهدا در مسیر خدا قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار