فرماندار فامنین:

رئیس‌جمهور شهید باب جدیدی برای خدمت صادقانه گشود

«حسینی» گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی عظمت و جایگاه ایشان را بیشتر به مردم معرفی کرد، زیرا یک باب جدید برای خدمت صادقانه ایجاد کردند و باید برای ما الگو شوند.
کد خبر: ۶۶۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳ - 24May 2024

رئیس‌جمهور شهید باب جدیدی برای خدمت صادقانه گشودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در جلسه اخلاق مدیران که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، با یادآوری حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: این ایام فرصت خوبی است تا بیشتر به خصوصیات اخلاقی شهدا توجه کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت ویژگی‌های خاصی دارند و این ویژگی‌ها باعث می‌شود خدا آنها را گلچین کند، افزود:  شهدا اهل رعایت و دقت هستند و اهل دنیا نیستند و در صورت پذیرش مسئولیت، این عزیزان به آن مسئولیت آبرو داده‌اند.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: ما مسئولین زیادی داشتیم که به شهادت رسیدند و دو رئیس جمهور ما جاودانه شدند شهید رجایی که مدت خدمت ایشان بسیار کوتاه بود.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی نیز دوران کوتاهی مسئولیت داشتند ولی جاودانه شد، چون برای رضای خدا کار می‌کرد و دلبسته دنیا نبود.

حسینی اظهار داشت: ویژگی‌های ایشان در خدمت به مردم باید برای ما به عنوان یک شاخص و الگو باشد و چه خوب است از این ویژگی‌ها بهره ببریم.

حسینی بیان داشت: شهادت آیت‌الله رئیسی عظمت و جایگاه ایشان را بیشتر به مردم معرفی کرد، زیرا یک باب جدید برای خدمت صادقانه ایجاد کردند و باید برای ما الگو شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار