امام جمعه موقت بیرجند:

شهید «رئیسی» سبکی از مسئولیت‌پذیری و خدمت صادقانه را نهادینه کرد

حجت‌الاسلام «رحیم‌آبادی» گفت: رئیس‌جمهور شهید مسیر والای شهید «رجایی» را به خوبی ادامه داد و سبکی از مسئولیت‌پذیری و خدمت صادقانه به مردم را بین مسئولان نهادینه کرد.
کد خبر: ۶۶۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ - 24May 2024

شهید «رئیسی» سبکی از مسئولیت‌پذیری و خدمت صادقانه را نهادینه کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «مهدی رحیم‌آبادی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع مصلای المهدی (عج)، اظهار داشت: شرط توحید ولایت‌مداری است لذا ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری و شناخت امام زمان (عج) یکی از وظایف مهم مسلمانان به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: برترین تقوا حراست از پیوند عمیق بین امامت و ولایت است چنانچه انسان عادت به گناه هم کرده باشد اما این پیوند با امامت و ولایت می‌تواند موجب قبولی توبه شود و بدی‌ها را به خوبی تبدیل کند.

امام جمعه موقت بیرجند غفلت در مسیر ولایت و امامت را گناه دانست و با تأکید بر اینکه نباید ولی خدا را فراموش کرد، تبیین کرد: پیام مهم شور و حرارت برای شهادت کسانی که در مسیر عاشورا بودند مسئله بسیار مغتنمی است اما تمام ماجرا نیست و بزرگترین دلیل که این سوز برای شهادت کفایت نمی‌کند عاشورا است اشک بر اباعبدالله و شهید گناه را پاک می‌کند اما مهم‌تر این است که هدف آنان را بشناسیم.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی اضافه کرد: دشمنان توطئه کردند تا از حرارت عاشورایی تشییع رئیس‌جمهور شهید کم کنند اما حضور باشکوه مردم برای دشمنان پیام‌های زیادی داشت که از جمله آن لزوم مبارزه با ظالم و ظلم‌ستیزی است چراکه این باعث ماندگاری در قلب‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید مسیر والای شهید «رجایی» را به خوبی ادامه داد اما تقدیر الهی بود که دوباره آزمون شویم، تصریح کرد: شهید «رئیسی» سبکی از مسئولیت‌پذیری و خدمت صادقانه به مردم را بین مسئولان نهادینه کرد و دارای شخصیت مردمی، متواضع و خدمتگزار صدیق نظام، ولایت و مردم بود.

امام جمعه موقت بیرجند خطاب به آحاد ملت، متذکر شد: مردم ایران دقت کنید که عناصر فرصت طلبی که تا دیروز به این شهید عزیز و مسیر درخشنده آن طعنه می‌زنند اکنون پیام تسلت می‌دهند؛ اگرچه در راستای همدلی خوب است اما بدانید که فرصت نیست برخی افراد زخم خورده و فرصت طلب پا به عرصه مسئولیت بگذارند بنابراین باید انتخابی از جنس رئیسی‌هایی بزرگ داشته باشید.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی با تأکید بر اینکه باید مسیر درخشنده و نورانی خدمت به مردم ادامه یابد و انتخاب همین مسیر وظیفه امروز ماست، اضافه کرد: حرکت‌های شورآفرین حماسی لازم است و فتنه‌ها را می‌خواباند اما ریشه فتنه‌ها هنوز وجود دارد و نباید غفلت کرد.

وی انقلاب اسلامی را امانت بزرگی دانست که تاکنون به خوبی توسط ملت حفظ شده و خواهد شد در ادامه هم باید چشم و گوشمان به لسان رهبری باشد، تبیین کرد: مقدمه جنگ سخت، جنگ نرم است که افراد را سرباز خود می‌کند لذا باید با بصیرت در این زمینه هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: امروز تشنه تحول بزرگی به نفع حاکمیت مطلق الهی است و بیش از ۹۰ کشور برای شهادت آیت‌الله «رئیسی» پیام تسلیت فرستاده و عرض ادب کردند لذا با انتخاب رئیس‌جمهوری همچون شهید آیت‌الله «رئیسی» دوباره سیلی محکمی بر پیکره استکبار داخلی و خارجی خواهیم زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها