نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

شهید آیت‌الله رئیسی تابلودار نظام جمهوری اسلامی و ترویج تشیع است

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: شهید آیت‌الله رئیسی تابلودار نظام جمهوری اسلامی و ترویج تشیع است و دشمنان که این اقتدار را بر نمی‌تابند با حربه‌های مختلف و برخی رسانه‌های معاند به دنبال القای دعوا بر سر قدرت در جامعه هستند.
کد خبر: ۶۶۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹ - 24May 2024

 به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمناندر خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رییس جمهور و همراهانش اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران چشم دیدن شکوه حضور مردم در آیین تشییع، خاکسپاری و سوگواری این شهیدان را ندارند و با حربه‌های مختلف به دنبال مایوس کردن مردم از نظام و تفرقه‌افکنی در جامعه هستند که در این شرایط باید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: طبق بررسی‌ها مسایل آب و هوایی از عوامل بروز حادثه بالگرد حامل رییس‌جمهور است و نباید موضوعی را بدون سند و مدرک مطرح کرد.

وی با تقدیر از مردم قدرشناس در شکوه حضور خود در آیین تشییع، خاکسپاری و سوگواری رییس جمهور شهید و همراهانش بیان کرد: ملت در عرصه‌های مختلف پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داده‌اند و حماسه خلق کرده‌اند.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی تابلودار نظام جمهوری اسلامی و ترویج تشیع است و دشمنان که این اقتدار را بر نمی‌تابند با حربه‌های مختلف و برخی رسانه‌های معاند به دنبال القای دعوا بر سر قدرت در جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: شهدای همراه شهید آیت‌الله رئیسی به واسطه شخصیت برجسته رییس‌جمهور کمتر دیده شدند، اما آنان نیز در زمره نیکوکاران و مورد توجه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود به بیش از ۲۰ ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی از جمله خادم‌الرضا بودن، فداکاری، خستگی‌ناپذیری، خدمتگزار مخلص، دنبال اصلاح امور و دنبال پیشرفت اشاره می‌فرمایند.

امام جمعه سمنان امیدواری، خدمت جهادی و پرهیز از بیان مسایل و موضوع‌هایی که ممکن بود تفرقه ایجاد کند، از شاخص‌های شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور عنوان کرد و افزود: شهید آیت‌الله رئیسی ‌رییس جمهور خستگی‌ناپذیر و الگوی کار جهادی بود.

وی با اشاره به شهادت «حسین امیرعبداللهیان» از همراهان شهید آیت‌الله رئیسی، بیان کرد: ورود به بریکس، عضویت در شانگهای و ایجاد روابط با کشورهای اسلامی از جمله خدمات دیپلمات انقلابی کشور بود که البته تمامی اقدامات با راهبردهای مقام معظم رهبری انجام شد.

وی با اشاره به گفته «اسماعیل هنیه» درباره رییس‌جمهور شهید نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در عمل به جبهه مقاومت کمک کرد و امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه عملکرد ارزشمندی در حمایت از جبهه مقاومت داشتند.

امام جمعه سمنان با اشاره به حضور نمایندگان بیش از ۶۰ کشور جهان در آیین تشییع و خاکسپاری شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: در دست گرفتن عکس رییس جمهور شهید در سازمان ملل متحد از نشانه‌های اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل است که این افتخارات نشات گرفته از تلاش‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید رجایی‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ایران پشتوانه رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه دارد، که حضور ایشان ناجی کشور در توفان‌هاست.

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: هیچ اختلالی در کار کشور با شهادت آیت‌الله سیدابراهیم ایجاد نمی‌شود و مردم نگران نباشند و با مدیریت خوب صحنه کارها به خوبی پیش می‌رود .

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: حماسه جاودان با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح و شایسته جایگزین شهید آیت‌الله رئیسی مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: نیروهای انسانی انقلابی و توانمند از سرمایه‌های جمهوری اسلامی ایران است و امید می‌رود مردم هشتم تیر ماه با حضور در پای صندوق‌های رای فرد اصلح را با مشارکت حداکثری انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها