استاندار همدان:

صادق‌الوعدبودن شهید «رئیسی» زبان‌زد عام و خاص بود

«قاسمی‌فرزاد» گفت: شهید آیت‌الله رئیسی بسیار ساده زیست بود و پاک‌دستی، مبارزه با فساد و صادق‌الوعدبودن ایشان زبان‌زد عام و خاص بود.
کد خبر: ۶۶۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲ - 24May 2024

صادق‌الوعدبودن شهید رئیسی زبان‌زد عام و خاص بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی بسیار ساده زیست بود و پاک‌دستی، مبارزه با فساد و صادق‌الوعدبودن ایشان زبان‌زد عام و خاص بود. ایشان نماینده رهبر معظم انقلاب در آستان مقدس رضوی بودند و به خادم‌الرضا بودن خود افتخار می‌کردند.

وی افزود: شهید آیت‌الله دکتر رئیسی در ابتدای آغاز به کار دولت با استفاده از تمام ظرفیت‌های سلامت، دانشمندان و فرزندان راستین ایران‌اسلامی کشته‌های ویروس منحوس کرونا را کاهش داد و در نهایت به این بیماری فائق آمد.

استاندار همدان عنوان کرد: پروژه‌ی انتقال آب از سد تالوار به همدان از سال ۸۳ آغاز شده بود و پس از ۱۷ سال فقط ۳۰ درصد پیشرفت داشت و ۳ سال زمان و بیش‌از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز بود که با عنایت ویژه‌ی رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی انتقال آب در مدت ۶ ماه انجام شد.

وی تصریح کرد: شهید والامقام آیت‌الله رئیسی سال‌های اول انقلاب‌اسلامی دادستان همدان بودند و به همین دلیل یک علاقه خاص به مردم شریف دارالمومنین همدان داشتند. در سفر رئیس‌جمهور شهید به استان همدان ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که ۵۴ درصد آن محقق شده است.

قاسمی‌فرزاد بیان داشت: رئیس جمهور شهید همواره می‌گفتند: وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف به شهادت رسید. با شهادت شهدای خدمت، مردم ایران اسلامی یک‌پارچه عزادار شدند و تشییع بی‌نظیر این عزیزان در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد رقم خورد که پس از رحلت حضرت امام‌خمینی(ره) و شهید سلیمانی این جمعیت انبوه را در هیچ مراسمی شاهد نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: خستگی‌ناپذیری در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی به تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از صفات بارز شهید والامقام آیت‌الله دکتر رئیسی بود.

 

استاندار همدان اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی به تأسی از شهید بهشتی، سفارش امام عظیم‌الشأن (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل تهمت‌ها برای حفظ وحدت جامعه سکوت می‌کرد. زمانی که منافقین کوردل به شهید بهشتی تهمت می‌زدند حضرت امام خمینی (ره) سفارش به سکوت می‌کردند.

وی تاکید کرد: اگر رئیس جمهور را از دست دادیم به حضور مقام معظم رهبری و رهبری داهیانه‌ی ایشان دلخوش هستیم که مسیر را روشن می‌کنند.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: شهید والامقام آیت‌الله رئیسی در آخرین نشست با استانداران گفتند؛ خدمت‌رسانی و هر اقدامی برای مردم لازم است باید انجام گیرد ولو به آرای دولت در انتخابات آینده آسیب برسد.

وی در پایان با اشاره به شهادت وزیر خارجه کشورمان، متذکر شد: شهید امیرعبداللهیان نیز تمام عمر خود را در مسیر حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم قهرمان غزه صرف کرد و دیپلماسی عزتمندانه را برای دفاع از آن‌ها به کار گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها